beantwoord

iPhone 12 levering

  • 21 October 2020
  • 28 reacties
  • 1061 x bekeken

Hi, als ik vandaag de iPhone 12 bij jullie bestel wanneer heb ik deze dan in huis?

icon

Beste antwoord door eric 21 October 2020, 17:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Apple gaat vanaf a.s. vrijdag de toestellen uitleveren. Wanneer jouw exemplaar beschikbaar is hangt af van de keuze van welke type toesel, kleur en geheugen.  Hier is een topic van Tele2 over de preorder.

Net de leverancier aan de lijn gehad, mijn iphone 12 pro wordt woensdag pas geleverd…. slecht voorbereid????

Reputatie 7
Badge +12

Nee, de vraag is heel groot en niet iedereeen kan op dag 1 worden bezorgt. Maar als er al een exemplaar op jouw naam staat is al een begin.

Ze weten van te voren dat de vraag zo groot is, oftewel voorbereiding om het op vrijdag of op zijn minst In het weekend bij iedereen geleverd te hebben. Of adverteer het niet met vrijdag gaat ie de deur uit

Reputatie 7
Badge +12

Daar adverteren ze ook niet mee, er staat alleen leverbaar vanaf 23 oktober. Zie deze pagina.

 

Reputatie 7

Ze weten van te voren dat de vraag zo groot is, oftewel voorbereiding om het op vrijdag of op zijn minst In het weekend bij iedereen geleverd te hebben. Of adverteer het niet met vrijdag gaat ie de deur uit

Wereldwijd is het bij elke lancering van nieuwe iPhones zo dat de vraag altijd groter is dan Apple aan kan. De providers bestellen zich een ongeluk, maar als je niet weet hoeveel toestellen Apple gaat afleveren, dan wordt het lastig om de klant een exacte datum te geven.

Reputatie 4

Net de leverancier aan de lijn gehad, mijn iphone 12 pro wordt woensdag pas geleverd…. slecht voorbereid????

Hoi, ik zie hier dat je ook de 12 pro hebt besteld, heb jij ook op 16 oktober de pre order besteld? Want je zegt dus dan ze woensdag uitgeleverd worden, bedoel je dan woensdag 28 oktober?

hoor het graag

16oktober inderdaad besteld, afgelopen vrijdag zijn ze uitgeleverd door tele2, maar omdat ze het bezorg technisch niet aankunnen krijg je hem na woensdag (28e) pas als je pech hebt zoals ik. 

Reputatie 4

16oktober inderdaad besteld, afgelopen vrijdag zijn ze uitgeleverd door tele2, maar omdat ze het bezorg technisch niet aankunnen krijg je hem na woensdag (28e) pas als je pech hebt zoals ik. 

Ik heb dus ook pech, heb nog niet eens een mailtje gekregen over een bezorgafspraak maken… Ik heb niet voor niks een pre order gedaan, dan hadden ze het technisch echt beter moeten regelen dat degene die als eerste bestellen in ieder geval op de vrijdag hem krijgen.. Maarja niks aan te doen, bedankt voor je info!

 

Reputatie 4

16oktober inderdaad besteld, afgelopen vrijdag zijn ze uitgeleverd door tele2, maar omdat ze het bezorg technisch niet aankunnen krijg je hem na woensdag (28e) pas als je pech hebt zoals ik. 

Ik heb nog een keer gebeld naar AMP logistics en het is nu donderdag dat ze het gaan uitleveren…

 

Haha wauw

Reputatie 4

Haha wauw

Zou bijna twijfelen om heel de boel af te zeggen en gewoon bij Amac te gaan bestellen, want daar heb je hem binnen 2 dagen

Kwestie van bij neerleggen en denken van er zijn ergere dingen in het leven 😜

Reputatie 4

Kwestie van bij neerleggen en denken van er zijn ergere dingen in het leven 😜

klopt, vind het alleen een hele slechte zaak dat we dus 2 weken wachten… 

 

Reputatie 7

Haha wauw

Zou bijna twijfelen om heel de boel af te zeggen en gewoon bij Amac te gaan bestellen, want daar heb je hem binnen 2 dagen

Dan koop je het toestel los in plaats van in combinatie met een contract verlenging, waardoor je een korting op het toestel krijgt. Zij hoeven dan ook niet allemaal identiteit controles te doen. Maar als ik zo op andere websites kijk, dan is donderdag helemaal niet verkeerd.

Heb mijn iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld rond 6 uur .

Echter allen nogsteeds geen mail ontvangen over de levering of niks .. natuurlijk wel al betaald ! 

Vind het echt slechte zaak ik preOrder natuurlijk niet voor niks en nu kan je 3 tot 4 weken wachten..

Reputatie 4

Heb mijn iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld rond 6 uur .

Echter allen nogsteeds geen mail ontvangen over de levering of niks .. natuurlijk wel al betaald ! 

Vind het echt slechte zaak ik preOrder natuurlijk niet voor niks en nu kan je 3 tot 4 weken wachten..

same here, heb daarvoor besteld en het schijnt dat er elke week een lading komt. Morgen weer, dus als je tussen 9 en 11 geen mail krijgt van de bezorger dan kan je waarschijnlijk nog een week wachten

 

Heb mijn iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld rond 6 uur .

Echter allen nogsteeds geen mail ontvangen over de levering of niks .. natuurlijk wel al betaald ! 

Vind het echt slechte zaak ik preOrder natuurlijk niet voor niks en nu kan je 3 tot 4 weken wachten..

same here, heb daarvoor besteld en het schijnt dat er elke week een lading komt. Morgen weer, dus als je tussen 9 en 11 geen mail krijgt van de bezorger dan kan je waarschijnlijk nog een week wachten

 

Wat een prutsers sorry hoor .. vind dat echt belachelijk 

Reputatie 7
Badge +12

Heb mijn iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld rond 6 uur .

Echter allen nogsteeds geen mail ontvangen over de levering of niks .. natuurlijk wel al betaald ! 

Vind het echt slechte zaak ik preOrder natuurlijk niet voor niks en nu kan je 3 tot 4 weken wachten..

Dit gaat altijd zo bij een nieuwe launch. De fabrikant heeft altijd toestellen te kort. Apple levert eigenlijk eerst aan de Apple stores en de Apppe site en dan de wederverkopers en providers.

Heb mijn iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld rond 6 uur .

Echter allen nogsteeds geen mail ontvangen over de levering of niks .. natuurlijk wel al betaald ! 

Vind het echt slechte zaak ik preOrder natuurlijk niet voor niks en nu kan je 3 tot 4 weken wachten..

Dit gaat altijd zo bij een nieuwe launch. De fabrikant heeft altijd toestellen te kort. Apple levert eigenlijk eerst aan de Apple stores en de Apppe site en dan de wederverkopers en providers.

 Dat kan en dat geloof ik ook echt maar zet dan een limiet op de presale .. anders heb je niks aan het concept.  

Reputatie 4

Heb mijn iphone 12 pro gold op 16 oktober besteld rond 6 uur .

Echter allen nogsteeds geen mail ontvangen over de levering of niks .. natuurlijk wel al betaald ! 

Vind het echt slechte zaak ik preOrder natuurlijk niet voor niks en nu kan je 3 tot 4 weken wachten..

Dit gaat altijd zo bij een nieuwe launch. De fabrikant heeft altijd toestellen te kort. Apple levert eigenlijk eerst aan de Apple stores en de Apppe site en dan de wederverkopers en providers.

 Dat kan en dat geloof ik ook echt maar zet dan een limiet op de presale .. anders heb je niks aan het concept.  

Daar ben ik het mee eens, ze moeten niet met iets adverteren en vervolgens niet kunnen leveren aan tele2. Ze weten dat er zoveel besteld gaat worden elk jaar, dus licht dan niet de hele boel zo op... 

Reputatie 7

Welk limiet? Lijkt me heel lastig bepalen. Ze weten namelijk net als elk jaar niet hoeveel toestellen Apple gaat leveren, maar ook niet welke typen er geleverd en besteld gaan worden. De 12, de 12 pro, verschillende kleuren, verschillend geheugen.

Belsimpel heeft ze op voorraad en levert binnen 24 uur. Alsjeblieft. 

Beste tele2,

Gisteren heb ik een iphone 12 128gb in mintgroen bij jullie besteld. Deze krijg ik namelijk voor mijn verjaardag 22-01-2021 van mijn familie. Nu stond er tijdens het bestellen dat hij direct leverbaar was en na afgerekent te hebben was de eerste levermogelijkheid 28/01/2021.. hier baal ik ontzettend van omdat hij nu niet op mijn verjaardag binnen is en ik hem niet aan mijn familie kan laten zien. Ook had ik mn oude abbonement bij simpel al opgezegd en zit ik nu een week zonder abbonement.. zou er echt geen mogelijkheid zijn om de telefoon een weekje eerder te kunnen krijgen? Of eventueel ergens op te halen? Ik hoor graag van jullie, groetjes Kim Kleverlaan

Reputatie 7
Badge +12

Je abonnement blijft gewoon actief bij Simpel als je gebruik hebt gemaakt van nummerbehoud.

De problematiek is niet dat het toestel er niet is. Doordat telefoon winkels dicht zijn moeten alle bestellingen met de koerier worden bezorgt. Die hebben daar gewoon de capaciteit niet voor en lopen de wachttijden tijdens de winkelsluitingen op. Laat een mooi plaatje zien en zeg “die komt eraan". Niet fijn, maar ja, je mag ook amper familie laten komen he… Samen krijgen we Corona er onder!