vraag

Iphone 11 pro max wachttijden

• 1 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 784 x bekeken

Hoe kan het dat de wachttijden bij belsimpel korter zijn dan bij Tele2 zelf? En bij T-Mobile heb je hem zelfs na 5 werkdagen in huis.. wel via belsimpel dan!!
HOE is dit in vredesnaam mogelijk?

gaat om de iPhone 11 pro max green 64 Gb

6 reacties

Reputatie 1
Hey Stephan,

Jouw vraag is erg begrijpelijk. Ik leg het je graag uit.
Belsimpel maakt zelf afspraken met Apple en heeft een eigen voorraad van iPhones. Dat loopt buiten ons om.
Zij kunnen via verschillende kanalen iPhones bestellen, waar wij geen invloed op hebben.
Zo hebben zij een 'X' aantal iPhones tot hun beschikking en zij kunnen dan zelf bepalen aan welke provider zij dat koppelen.

Groetjes,

Cas
Hey Stephan,

Belsimpel maakt zelf afspraken met Apple en heeft een eigen voorraad van iPhones. Dat loopt buiten ons om.
Zij kunnen via verschillende kanalen iPhones bestellen, waar wij geen invloed op hebben.
Zo hebben zij een 'X' aantal iPhones tot hun beschikking en zij kunnen dan zelf bepalen aan welke provider zij dat koppelen.

Groetjes,

wanneer krijgen jullie bij tele2 weer de volgende lading iphones ik heb 13sep die 11pro green besteld en tot op heden nog geen duidelijkheid

Hey Stephan,

Groetjes,

wanneer krijgen jullie bij tele2 weer de volgende lading iphones ik heb 13sep die 11pro green besteld en tot op heden nog geen duidelijkheid

Ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd wanneer de volgende levering komt! Zit als sinds 16 september te wachten..
Reputatie 1
Ik begrijp dat jullie graag willen weten wanneer jullie bestelling komt.

We plaatsen alle informatie over de iPhone 11 in het forum op dit topic : iPhone 11 FAQ
Hebben we bijzonderheden of updates, dan zullen we deze in dat topic plaatsen

Wij hebben geen zicht op de mogelijke datum waarop jullie bestelling binnen komt.
Hebben jullie al een mail van Reviva gehad voor het maken van een bezorgafspraak?
Ik begrijp dat jullie graag willen weten wanneer jullie bestelling komt.

We plaatsen alle informatie over de iPhone 11 in het forum op dit topic : iPhone 11 FAQHebben we bijzonderheden of updates, dan zullen we deze in dat topic plaatsen

Wij hebben geen zicht op de mogelijke datum waarop jullie bestelling binnen komt.
Hebben jullie al een mail van Reviva gehad voor het maken van een bezorgafspraak?

Ik heb de telefoon vorige week via de mediamarkt gehaald. Die hadden hem wel direct op voorraad.
Reputatie 1

@Stephan engels 

Ben je geholpen met het antwoord?

@Jip.DG 
Goed om te horen dat je een oplossing hebt gevonden. 
Bevalt de nieuwe iPhone? 

Reageer