iPhone 11 Pro (Max) leveringen

• 19 september 2019
  • 22 reacties
  • 1667 x bekeken

Zijn er al mensen die een sms of mail van Reviva gehad hebben?
En welke dag, tijd en welk model etc. hebben jullie besteld?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

22 reacties

Ik heb ook vrijdag 13/9 om 16:05 mijn abonnement verlengd met de Iphone 11 pro max en heb hiervan een bevestiging gekregen. Echter heb ik daarna niks meer gehoord over een vertraging of een mail van Reviva. Ik hoor graag wat meer informatie.
Reputatie 7
Badge +4
Hier iemand waar een Apple V11 morgen bezorgt wordt. Niet iedereen zal tegelijk bezorgt worden, c.q. Apple zal waarschijnlijk geen genoeg toestellen hebben voor alle pre-orders. Dan is het op volgorde van bestelling. Vergeet niet dat naast V11 modellen, er op ook nog diverse kleuren zijn en dan ook nog eens diverse geheugen groottes. Dus als je wilt weten of anderen al een leverdatum hebben zul je specifiek voor jouw model moeten zijn.
Hier iemand waar een Apple V11 morgen bezorgt wordt. Niet iedereen zal tegelijk bezorgt worden, c.q. Apple zal waarschijnlijk geen genoeg toestellen hebben voor alle pre-orders. Dan is het op volgorde van bestelling. Vergeet niet dat naast V11 modellen, er op ook nog diverse kleuren zijn en dan ook nog eens diverse geheugen groottes. Dus als je wilt weten of anderen al een leverdatum hebben zul je specifiek voor jouw model moeten zijn.
Daarom vraag ik ook welk model mensen besteld hebben etc 😉.
Ik heb op vrijdag om 14.05 een iPhone 11 Pro Max besteld (256gb midnight green). Helaas nog geen mail of berichtje ontvangen van Reviva. In de MijnTele2 omgeving zie ik het volgende staan.

Toestel niet op voorraad

Nog even geduld alsjeblieft.

Helaas is je telefoon momenteel niet op voorraad. Via de e-mail houden we je graag op de hoogte van je bestelling.
Ik heb precies hetzelfde
Ik heb op vrijdag om 14.05 een iPhone 11 Pro Max besteld (256gb midnight green). Helaas nog geen mail of berichtje ontvangen van Reviva. In de MijnTele2 omgeving zie ik het volgende staan.

Toestel niet op voorraad

Nog even geduld alsjeblieft.

Helaas is je telefoon momenteel niet op voorraad. Via de e-mail houden we je graag op de hoogte van je bestelling.

Waar in de MijnTele2 omgeving zie je dit?
Bij mijn bestelling staat alleen "overzicht van je bestelling" met daarin de iPhone die ik besteld heb..
Verder niks over voorraad..
Beste meneer *******,

Wij komen vrijdag 20 september tussen 11:00 en 16:00 langs namens Tele2.
Er wordt een mail ter bevestiging gestuurd naar **********@hotmail.com

Op het moment dat de koerier onderweg is naar *******, ****NG in ****** zal hij/zij 15 minuten voor de bezorging bellen met telefoonnummer 06********.

Je hebt ervoor gekozen om je te legitimeren aan de deur met je rijbewijs met identificatienummer *****184

.
Ik heb een iPhone 11 Pro Max, Midnight Green besteld. Had hem precies om om 14:03 gepre-orderd.
Reputatie 7
Badge +4
Ook 256Gb?
Ook 256Gb?

Nee, dat heb ik niet nodig aangezien ik de iCloud gebruik van 200GB. Ik heb daarom de 64GB besteld.
Beste meneer *******,

Op het moment dat de koerier onderweg is naar *******, ****NG in ****** zal hij/zij 15 minuten voor de bezorging bellen met telefoonnummer 06********.

Je hebt ervoor gekozen om je te legitimeren aan de deur met je rijbewijs met identificatienummer *****184

.
Ik heb een iPhone 11 Pro Max, Midnight Green besteld. Had hem precies om om 14:03 gepre-orderd.

wanneer kreeg je dit bericht?

Beste meneer *******,

.

Vandaag om 08:55
Reputatie 4
Badge
Hallo,

Vanaf vandaag, 20 september worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten.
Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.

Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze partner. Zij maken dan een bezorgafspraak met je.

Groet Petra
Ik heb de 11 pro green de 13e besteld om 14:08. Heb een sms en mail gekregen van Reviva dat ie vandaag bezorgd zou worden. Dit zijn ze niet nagekomen. Je krijgt ineens een sms dat ze gemist hebben (niks van waar). Reviva opgezocht op facebook. Je schrikt je wezenloos van de klachtenregen. Gebeld met reviva. Na 1,5 uur in de wacht, een jongen aan de telefoon. Erg nonchelant. is bekend met de klachten maar doet ze weinig. Snap dat deze jongen gewoon daar werkt maar toch. Heb een nieuwe afspraak in gepland voor morgen maar als ik de klachtenregen zie, ben ik er bang voor.
Tele2, een serieuze vraag; Waarom doen jullie zaken met een koeriersdienst als deze waar zoveel klachten over zijn, en jullie duidelijk klanten kost? Ik lees al klachten van jaren geleden dus een eventueel contract dat jullie met ze zouden hebben, zou al wel ontbonden kunnen worden lijkt me?

Beste meneer *******,

.
Vandaag om 08:55

Ik ben erg benieuwd of u de telefoon wel heeft ontvangen vandaag !

Bij mij zat alles in mn ongewenste mail. Daar al in gekeken?
Reputatie 1
Ik blijf me erover verbazen dat mensen nog bij Tele2 durven bestellen. Er is een reden dat Tele2 goedkoper is dan andere operators. Er is geen fatsoenlijke klantenservice, Tele2 communiceert niet eerlijk over levertijden en beschikbaarheid (door het gebrek aan een werkend backorder systeem), en werkt samen met dubieuze goedkope bedrijven als Reviva en Redeem. Zie de klachten op het forum die al jaren hetzelfde zijn. Kies voor een bedrijf dat een paar euro duurder is, dan zie je hoe het ook kan.

Ik heb ook mijn abonnement verlengt met een iPhone 11 pro max gold. Ik neem aan dat als je hem pre orderd je hem eerder moet krijgen. Maar volgens mij hebben we gewoon de zelfde levertijd voor mensen die hem niet hebben pre orderd.
Reputatie 4
Badge
@Melvinvl Hoi Melvin, heb je je toestel inmiddels ontvangen?

Groet Petra
@Melvinvl Hoi Melvin, heb je je toestel inmiddels ontvangen?

Groet Petra

vrijdag 13 sep een 11 pro midnight green tot op heden nik otnvangen en zo schandalig als het is kan niemand van jullie klantenservice mij een zinnig antwoord geven
Reputatie 4
Badge
@marleyvl Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic! of check onze levertijden overzicht.

Groet Petra
@marleyvl Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!https://forum.tele2.nl/topic/new
We zien je graag terug in je eigen topic! of check onze levertijden overzicht.

Groet Petra

ik heb een eigen topic gemaakt graag zie ik een reactie tegemoet komen,
Reputatie 4
Badge
@Melvinvl Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra