vraag

Iphone 11 pro max besteld op 14sept.

• 23 september 2019
  • 5 reacties
  • 745 x bekeken

Halloooo,

ik heb dus een iphone 11 midnightgreen besteld op 14 september vrij vroeg toch? Maar ik moet volgens de klanteservice 4 weken+ wachten. Maar heb al wel betaald. (Stond er toen natuurlijk niet bij want dan koopt niemand meer iets). Hebben meer mensen dit? En ik bedoel wel de mensen die een preorder hebben gedaan.

Ik denk dat ik de boel wil annuleren alleen dat duurt ook weer 5 werkdagen 🤦🏻‍♂️

5 reacties

Ik heb iphone 11 128G green op 19 september besteld en nog niks gehoord en ontvangen. Is wachttijd ook 4 weken?
Reputatie 7
Badge +4
De wachttijden van specifieke scherm, geheugen grootte en kleur zijn overal soms lang. Apple heeft gewoon niet genoeg toestellen omdat ze direct wereldwijde launch hebben.
Ik heb exact het zelfde, iPhone 11 pro max 64gb space grey besteld op 14 sep. Toen de betalingsmail binnen kwam, deze ook meteen betaald. Bij mij gaf de klantenservice aan dat er ook een levertijd van +4 weken op zit. Vind het van Tele2 wel een kwalijke zaak dat ze zoveel toestelen in de pre-order gooien maar de wachttijd vervolgens alsnog +4 weken is. Ik twijfel ook om de order te annuleren, helaas heeft iedere winkel een wachttijd dus ben er nog niet uit.
Mijn neef die woont in gent en had zondag de Iphone 11 pro MAX besteld los toestel en dinsdag al thuis dus daar gaat het blijklaar beter in Belgie

Misschien een idee?
Zelfs oude toestellen hebben nog een bizar lange wachttijd hier bij tele2. Als ze 1 week levertijd aangeven maak er maar minimaal 2 a 3 weken van.

Reageer