vraag

iphone 11 pro levering

• 18 september 2019
  • 29 reacties
  • 3731 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Ik vind het echt schandalig dat niemand van de klantenservice iets zinnigs te melden heeft over de leveringen. Ik heb mijn iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green besteld op 13-09 en tot nog toe nog steeds geen bericht over het hoe en wat. Ik heb hier verdomme meer dan € 700,- voor neergeteld en heb tot nu toe welgeteld ÉÉN bericht gekregen van Tele2 over het feit dat het 'allemaal wat langer gaat duren, want wij weten geen ene reet'. Sindsdien is het volledige radiostilte.
Sterker nog, het feit dat er al betaald moet worden voor een telefoon die je niet binnen 2 werkdagen ('want zo lang is de betaallink maar geldig, dus meteen betalen') in je bezit hebt is werkelijk een grote schande en getuigt totaal niet van klantvriendelijkheid!

Dus... wanneer gaan jullie je klanten eens GERICHT informeren over de levertijden? @Bernadet van Tele2

ik heb precies dit probleem met precies het zelfde toestel
Ik had 17 september de Pro Max green besteld. Later viel mij in mailtjes op dat mijn voornaam met 1 letter verkeerd gespeld was. Dit was verkeerd doorgekomen bij de verlenging aan de telefoon. Ik zou de hele order moeten cancelen, omdat ik anders problemen zou kunnen krijgen met Revivia aan de deur. Conclusie: ik zou weer helemaal achteraan de lijst komen. Degene met wie ik sprak van Tele2 was uitermate bot. Vandaar besloten om alles daar te cancelen en verder te kijken. Via Belsimpel bij T-Mobile hetzelfde toestel besteld, volgende dag al in huis.
Reputatie 3
Badge
Wij weten niet wanneer jij aan de beurt bent en wanneer een ander aan de beurt is. Daar hebben we geen zicht op.
De bestellingen worden verwerkt en doorgegeven aan Reviva. Zij leveren de toestellen maar we krijgen per aanvulling van onze voorraad maar een beperkt aantal toestellen
waardoor het mogelijk is dat je daar net niet bij zit.
Je ontvangt een email van reviva zodra jij wel aan de beurt bent.
Reputatie 3
Badge
@Diegsko,

aangezien jij je toestel hebt ontvangen, sluit ik dit topic.
Wanneer er nog vragen zijn, raad ik aan een nieuw topic te starten.

Nog een fijne dag

🙋