vraag

iphone 11 pro levering

  • 18 september 2019
  • 29 reacties
  • 3516 x bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt voor de iphone 11 pro.

Echter hebben klanten van t-mobile Allang mails gekregen over afspraken inplannen.
En ik begin bij tele 2 met reviva de moed te verliezen na het lezen van de vele problemen.

Graag wil ik duidelijkheid of iphone 11 pro daadwerkelijk door jullie geleverd wordt op 20-09-2019.
Aangezien ik van de eerste was met verlengen. ( op 13-09-2019 om 14:09 )

Zoals ik ook al aangegeven heb bij de klanten service. Als ik hem vrijdag niet binnen krijg.
Annuleer ik meteen de verlenging en ben per direct weg bij tele 2.

Het kan niet zo zijn, dat er niks bekend is. Als bij andere providers waaronder T-mobile ( waar tele2 ) onderdeel van is. Wel al de afspraken de hele dag ingepland worden.

( Als er zoveel problemen zijn met huidige leverancier is het een groot raadsel, waarom nog steeds daarmee wordt samengewerkt. Aan excuses of smoesjes heb ik niks. Ik betaal voor een service en verwacht dat die service goed uitgevoerd wordt er is al bijna 400 euro betaald.)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 1
Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt voor de iphone 11 pro.

Echter hebben klanten van t-mobile Allang mails gekregen over afspraken inplannen.
En ik begin bij tele 2 met reviva de moed te verliezen na het lezen van de vele problemen.

Graag wil ik duidelijkheid of iphone 11 pro daadwerkelijk door jullie geleverd wordt op 20-09-2019.
Aangezien ik van de eerste was met verlengen. ( op 13-09-2019 om 14:09 )

Zoals ik ook al aangegeven heb bij de klanten service. Als ik hem vrijdag niet binnen krijg.
Annuleer ik meteen de verlenging en ben per direct weg bij tele 2.

Het kan niet zo zijn, dat er niks bekend is. Als bij andere providers waaronder T-mobile ( waar tele2 ) onderdeel van is. Wel al de afspraken de hele dag ingepland worden.

( Als er zoveel problemen zijn met huidige leverancier is het een groot raadsel, waarom nog steeds daarmee wordt samengewerkt. Aan excuses of smoesjes heb ik niks. Ik betaal voor een service en verwacht dat die service goed uitgevoerd wordt er is al bijna 400 euro betaald.)

Helaas zal niemand van Tele2 je een zinnig antwoord kunnen geven over de levering van toestellen. Het enige dat ze je zullen aanraden is te blijven kijken naar de levertijden pagina en geduld te hebben. En als het toestel dan aanwezig is, ben je ook nog afhankelijk van Reviva. Op dit forum heeft een medewerker in een topic recent nog gepost dat levertijden bij Reviva nu 4-5 dagen is. Ook al heb je betaald, Tele2 doet niet aan service. Advies: annuleren die hap en kiezen voor een fatsoenlijke leverancier en telco. Sterkte.

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt voor de iphone 11 pro.

Echter hebben klanten van t-mobile Allang mails gekregen over afspraken inplannen.
En ik begin bij tele 2 met reviva de moed te verliezen na het lezen van de vele problemen.

Graag wil ik duidelijkheid of iphone 11 pro daadwerkelijk door jullie geleverd wordt op 20-09-2019.
Aangezien ik van de eerste was met verlengen. ( op 13-09-2019 om 14:09 )

Zoals ik ook al aangegeven heb bij de klanten service. Als ik hem vrijdag niet binnen krijg.
Annuleer ik meteen de verlenging en ben per direct weg bij tele 2.

Het kan niet zo zijn, dat er niks bekend is. Als bij andere providers waaronder T-mobile ( waar tele2 ) onderdeel van is. Wel al de afspraken de hele dag ingepland worden.

( Als er zoveel problemen zijn met huidige leverancier is het een groot raadsel, waarom nog steeds daarmee wordt samengewerkt. Aan excuses of smoesjes heb ik niks. Ik betaal voor een service en verwacht dat die service goed uitgevoerd wordt er is al bijna 400 euro betaald.)
Helaas zal niemand van Tele2 je een zinnig antwoord kunnen geven over de levering van toestellen. Het enige dat ze je zullen aanraden is te blijven kijken naar de levertijden pagina en geduld te hebben. En als het toestel dan aanwezig is, ben je ook nog afhankelijk van Reviva. Op dit forum heeft een medewerker in een topic recent nog gepost dat levertijden bij Reviva nu 4-5 dagen is. Ook al heb je betaald, Tele2 doet niet aan service. Advies: annuleren die hap en kiezen voor een fatsoenlijke leverancier en telco. Sterkte.


Bedankt voor je antwoord,
ik heb inderdaad het idee dat dit het geval.

Typisch mooi verhaaltje weer. Hadden ze dit aangegeven toen ik belde had ik nooit verlengt.
Ik vroeg nog naar levering. blijkbaar zijn ze al tijden op de hoogte van deze achterstanden zoals op forum te lezen is.

Want nu ben ik nooit meer op tijd ben een ander. Maar ze zijn wel een klant kwijt.
Reputatie 3
Badge
Hi Diegsko,

Na de bestelling ontvang je per email een bevestiging. Bij bepaalde toestellen is het mogelijk dat er een grote run op is waardoor het snel bekend is dat niet alle klanten direct op de eerste dag van leveren een toestel gaan krijgen.

Je hebt dan ook een email ontvangen met de melding " let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze partner. Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los"

Ik kan helaas niet voor je na gaan of je bij de eerste levering zit en wanneer je je toestel gaat ontvangen. Sorry

Gr, Bernadet
Ook bij mij is de iPhone 11 vrijdag 13-09 direct besteld. Tot gisteravond niets gehoord. Gisteravond echter een berichtje gekregen van Reviva om een afspraak te maken. Deze is gepland voor 20-09. Tot zover lijkt alles dus goed te gaan.
Echter, kreeg ik een paar uur later een mailtje van Tele2 met het het volgende bericht:
"Vanaf 21-09-2019 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klaten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen."

Kortom, ik heb geen enkel idee wat ik nu moet verwachten. Door de afspraak met Reviva wordt ik binnen een bepaald tijdslot ergens verwacht en plan ik mijn dag hierop in. Door het bericht van Tele2 dat de telefoons pas vanaf 21-09 geleverd worden vraag ik me sterk of ik dit wel zin heeft.

@Tele2, @Bernadet van Tele2 Totaal tegensprekende communicatie vanuit jullie kant en een klantenservice die eerlijk toegeeft geen idee te hebben van de situatie en aanraad om "maar gewoon af te wachten". Hoe zit dit? Als blijkt dat ik mijn dag onnodig om een afspraak met Reviva heb gepland laat ik het er bij zitten, en ga ik liever naar een andere aanbieder, ondanks dat daar de wachttijd ongetwijfeld ook is opgelopen. Dit is geen manier van communiceren en service leveren.
Reputatie 3
Badge
@jorisker, de communicatie vanuit Tele2 dat de telefoon vanaf de 21e geleverd wordt is niet correct.
De telefoon wordt geleverd vanaf de 20e.

Excuses

Gr, Bernadet
Ook ik kreeg de mail om in te plannen na 12 uur snachts weliswaar.
Heb hem ook gezet op eerste tijdvak op de 20e.

Maar kijk er sceptisch tegenaan.

Mocht die om wat voor reden dan ook vrijdag niet geleverd worden.
Per direct weg. ( onduidelijke heden tegensprekende verhalen. niet leveren wat ze adverteren. )
Zoals verwacht geen telefoon ontvangen.

De hele dag vrij genomen want het tijdsvak is 10:00 tot 15:00 levering.

Klanten service van reviva is een grote grap.
ik ga wachtrij nummer 15 naar 16. ik ga dus nog lager.
vervolgens naar nummer 12 nar 15min wachten en wordt WEER TERUGGEZET NAAR NUMMER 15.

Hoe kan je dit serieus nemen, terwijl je betaald voor service? Nooit meer.
Neem afstand van tele2!
Zoals verwacht geen telefoon ontvangen.

De hele dag vrij genomen want het tijdsvak is 10:00 tot 15:00 levering.

Klanten service van reviva is een grote grap.
ik ga wachtrij nummer 15 naar 16. ik ga dus nog lager.
vervolgens naar nummer 12 nar 15min wachten en wordt WEER TERUGGEZET NAAR NUMMER 15.

Hoe kan je dit serieus nemen, terwijl je betaald voor service? Nooit meer.
Neem afstand van tele2!

Hier precies hetzelfde. Kreeg een bevestiging en een smsje enz. Vandaag zou die geleverd worden. Kreeg ineens een sms dat ze me gemist hebben. Onzin, ze zijn nooit geweest. Ook hetzelfde verhaal aan de telefoon bij reviva. Nieuwe afspraak ingepland voor morgen. Reviva medewerker zei dat t morgen echt geleverd wordt. Helaas heb ik er een hard hoofd in door de klachtenregen daar. Ik heb ook al betaald (zoals iedereen denk ik), en dan baal je gewoon. T gaat me niet om het geduld, dat heb ik wel. Maar als je een week geleden al betaald hebt, dan wil je ook gewoon volgens afspraak je telefoon ontvangen. En geen smoesjes e.d. Ik zie klachten van jaren terug bij Reviva. Ik snap ook oprecht niet waarom Tele2 hun naam wil hangen aan zo'n slechte koeriersdienst.

Zoals verwacht geen telefoon ontvangen.

De hele dag vrij genomen want het tijdsvak is 10:00 tot 15:00 levering.

Klanten service van reviva is een grote grap.
ik ga wachtrij nummer 15 naar 16. ik ga dus nog lager.
vervolgens naar nummer 12 nar 15min wachten en wordt WEER TERUGGEZET NAAR NUMMER 15.

Hoe kan je dit serieus nemen, terwijl je betaald voor service? Nooit meer.
Neem afstand van tele2!
Hier precies hetzelfde. Kreeg een bevestiging en een smsje enz. Vandaag zou die geleverd worden. Kreeg ineens een sms dat ze me gemist hebben. Onzin, ze zijn nooit geweest. Ook hetzelfde verhaal aan de telefoon bij reviva. Nieuwe afspraak ingepland voor morgen. Reviva medewerker zei dat t morgen echt geleverd wordt. Helaas heb ik er een hard hoofd in door de klachtenregen daar. Ik heb ook al betaald (zoals iedereen denk ik), en dan baal je gewoon. T gaat me niet om het geduld, dat heb ik wel. Maar als je een week geleden al betaald hebt, dan wil je ook gewoon volgens afspraak je telefoon ontvangen. En geen smoesjes e.d. Ik zie klachten van jaren terug bij Reviva. Ik snap ook oprecht niet waarom Tele2 hun naam wil hangen aan zo'n slechte koeriersdienst.



ik zit letterlijk met uitzicht op de hele straat en voordeur. Er is geen kans dat ik ze gemist heb.
Daarbij kan je die bezorger volgen en ik zie hem elke wijk ingaan behalve de mijne zelfs op tijdstip van 13:50 TOT 15:00 wat ze via de link aangeven. Dus echt een heel mooi verhaal als ze zeggen dat ze zijn langs geweest.


Zoals verwacht geen telefoon ontvangen.

De hele dag vrij genomen want het tijdsvak is 10:00 tot 15:00 levering.

Klanten service van reviva is een grote grap.
ik ga wachtrij nummer 15 naar 16. ik ga dus nog lager.
vervolgens naar nummer 12 nar 15min wachten en wordt WEER TERUGGEZET NAAR NUMMER 15.

Hoe kan je dit serieus nemen, terwijl je betaald voor service? Nooit meer.
Neem afstand van tele2!
Hier precies hetzelfde. Kreeg een bevestiging en een smsje enz. Vandaag zou die geleverd worden. Kreeg ineens een sms dat ze me gemist hebben. Onzin, ze zijn nooit geweest. Ook hetzelfde verhaal aan de telefoon bij reviva. Nieuwe afspraak ingepland voor morgen. Reviva medewerker zei dat t morgen echt geleverd wordt. Helaas heb ik er een hard hoofd in door de klachtenregen daar. Ik heb ook al betaald (zoals iedereen denk ik), en dan baal je gewoon. T gaat me niet om het geduld, dat heb ik wel. Maar als je een week geleden al betaald hebt, dan wil je ook gewoon volgens afspraak je telefoon ontvangen. En geen smoesjes e.d. Ik zie klachten van jaren terug bij Reviva. Ik snap ook oprecht niet waarom Tele2 hun naam wil hangen aan zo'n slechte koeriersdienst.

ik zit letterlijk met uitzicht op de hele straat en voordeur. Er is geen kans dat ik ze gemist heb.
Daarbij kan je die bezorger volgen en ik zie hem elke wijk ingaan behalve de mijne zelfs op tijdstip van 13:50 TOT 15:00 wat ze via de link aangeven. Dus echt een heel mooi verhaal als ze zeggen dat ze zijn langs geweest.

Met je eens hoor. Hier hetzelfde. Kan ze niet gemist hebben. Heb Reviva aan de telefoon gehad. Ze zeggen dat hun smsjes niet kloppen. Als je zo'n sms krijgt, bedoelen ze dat ze door de drukte het niet redden om te leveren die dag. Maar goed, als ze alles opschuiven vraag ik me af of ze morgen dan wel tijd hebben om te leveren...



Zoals verwacht geen telefoon ontvangen.

De hele dag vrij genomen want het tijdsvak is 10:00 tot 15:00 levering.

Klanten service van reviva is een grote grap.
ik ga wachtrij nummer 15 naar 16. ik ga dus nog lager.
vervolgens naar nummer 12 nar 15min wachten en wordt WEER TERUGGEZET NAAR NUMMER 15.

Hoe kan je dit serieus nemen, terwijl je betaald voor service? Nooit meer.
Neem afstand van tele2!
Hier precies hetzelfde. Kreeg een bevestiging en een smsje enz. Vandaag zou die geleverd worden. Kreeg ineens een sms dat ze me gemist hebben. Onzin, ze zijn nooit geweest. Ook hetzelfde verhaal aan de telefoon bij reviva. Nieuwe afspraak ingepland voor morgen. Reviva medewerker zei dat t morgen echt geleverd wordt. Helaas heb ik er een hard hoofd in door de klachtenregen daar. Ik heb ook al betaald (zoals iedereen denk ik), en dan baal je gewoon. T gaat me niet om het geduld, dat heb ik wel. Maar als je een week geleden al betaald hebt, dan wil je ook gewoon volgens afspraak je telefoon ontvangen. En geen smoesjes e.d. Ik zie klachten van jaren terug bij Reviva. Ik snap ook oprecht niet waarom Tele2 hun naam wil hangen aan zo'n slechte koeriersdienst.
ik zit letterlijk met uitzicht op de hele straat en voordeur. Er is geen kans dat ik ze gemist heb.
Daarbij kan je die bezorger volgen en ik zie hem elke wijk ingaan behalve de mijne zelfs op tijdstip van 13:50 TOT 15:00 wat ze via de link aangeven. Dus echt een heel mooi verhaal als ze zeggen dat ze zijn langs geweest.
Met je eens hoor. Hier hetzelfde. Kan ze niet gemist hebben. Heb Reviva aan de telefoon gehad. Ze zeggen dat hun smsjes niet kloppen. Als je zo'n sms krijgt, bedoelen ze dat ze door de drukte het niet redden om te leveren die dag. Maar goed, als ze alles opschuiven vraag ik me af of ze morgen dan wel tijd hebben om te leveren...


denk je nog beter opnieuw kan bestellen bij een ander.
En anders moeten ze maar adres geven, kom ik dat ding zelf wel ophalen gaat stuk sneller.




Zoals verwacht geen telefoon ontvangen.

De hele dag vrij genomen want het tijdsvak is 10:00 tot 15:00 levering.

Klanten service van reviva is een grote grap.
ik ga wachtrij nummer 15 naar 16. ik ga dus nog lager.
vervolgens naar nummer 12 nar 15min wachten en wordt WEER TERUGGEZET NAAR NUMMER 15.

Hoe kan je dit serieus nemen, terwijl je betaald voor service? Nooit meer.
Neem afstand van tele2!
Hier precies hetzelfde. Kreeg een bevestiging en een smsje enz. Vandaag zou die geleverd worden. Kreeg ineens een sms dat ze me gemist hebben. Onzin, ze zijn nooit geweest. Ook hetzelfde verhaal aan de telefoon bij reviva. Nieuwe afspraak ingepland voor morgen. Reviva medewerker zei dat t morgen echt geleverd wordt. Helaas heb ik er een hard hoofd in door de klachtenregen daar. Ik heb ook al betaald (zoals iedereen denk ik), en dan baal je gewoon. T gaat me niet om het geduld, dat heb ik wel. Maar als je een week geleden al betaald hebt, dan wil je ook gewoon volgens afspraak je telefoon ontvangen. En geen smoesjes e.d. Ik zie klachten van jaren terug bij Reviva. Ik snap ook oprecht niet waarom Tele2 hun naam wil hangen aan zo'n slechte koeriersdienst.
ik zit letterlijk met uitzicht op de hele straat en voordeur. Er is geen kans dat ik ze gemist heb.
Daarbij kan je die bezorger volgen en ik zie hem elke wijk ingaan behalve de mijne zelfs op tijdstip van 13:50 TOT 15:00 wat ze via de link aangeven. Dus echt een heel mooi verhaal als ze zeggen dat ze zijn langs geweest.
Met je eens hoor. Hier hetzelfde. Kan ze niet gemist hebben. Heb Reviva aan de telefoon gehad. Ze zeggen dat hun smsjes niet kloppen. Als je zo'n sms krijgt, bedoelen ze dat ze door de drukte het niet redden om te leveren die dag. Maar goed, als ze alles opschuiven vraag ik me af of ze morgen dan wel tijd hebben om te leveren...
denk je nog beter opnieuw kan bestellen bij een ander.
En anders moeten ze maar adres geven, kom ik dat ding zelf wel ophalen gaat stuk sneller.

Ik heb met tele2 gebeld om te annuleren maar dan duurt t ook nog 5 werkdagen voor ze je t geld terugstorten. En Inderdaad, geef maar een adres dan rij ik ook wel zelf haha
Me deur werd keihard gebonkt alsof sinterklaas voor de deur stond.

gepraat met de bezorger die keihard werkt.
Maar die planning is dus belachelijk bij het bedrijf uur te laat.
en niet realistisch. Denk dat heel veel klanten blijer zullen zijn als ze meteen horen : morgen lutk niet maar over 2 dagen wel.
ipv 3 dagen lang te beloven te bezorgen
Reputatie 7
Badge +4
Sinterklaas valt vroeg dit jaar! Veel plezier met je Iphone 11...
Fijn dat je m hebt zeg! Dat geeft me weer een sprankje hoop voor morgen !
Reputatie 3
Badge
@Diegsko, fijn dat je de telefoon hebt ontvangen, veel plezier ermee.

Ik hoop dat @Carooltjje en @jorisker de toestellen ook hebben ontvangen.

We gaan er vanuit dat Reviva haar uiterste best doet om alle toestellen zo snel mogelijk en op de afgesproken dagen te leveren. Wanneer dit om een of andere reden niet lukt, is dat heel vervelend en frusterend, helemaal wanneer je hier speciaal vrij voor hebt genomen. Dat begrijp ik. Onze excuses voor het ongemak.

Gr,
Iphone 11 pro op 17 september besteld. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Geen idee wanneer het geleverd wordt is het antwoord.

Preorderen bij Tele2 heeft dus geen enkel zin! Volgens de actuele lever tijden pagina is de levertijd 3 weken als je vanaf 20 september hebt bestel. Maar denk dat dit info niet eens klopt.

Ik gok dat ik mijn toestel met een beetje geluk ergens midden oktober krijg.

Ben op zn zachts gezegd een beetje teleur gesteld in de omgang met klanten van Tele2.
Mijn neef die woont in gent en had zondag de Iphone 11 pro MAX besteld los toestel en dinsdag al thuis dus daar gaat het blijklaar beter in Belgie
Reputatie 3
Badge
Het is een zeer populair toestel en Apple levert een x aantal toestellen.
Vervolgens gaat Reviva bezorgen. Maar het kan zijn dat je dan net niet bij deze ronde zit en nog weer moet wachten.

Ik kan je alleen aanraden de mail van Reviva af te wachten dan weet je wanneer je toestel geleverd wordt.
@Bernadet van Tele2

Het vervelende is dus dat alleen niemand kan vertellen of ik dus bij de eerste ronde zit of de rondes erna.
Er werd ook al een foto gepost op het social media account van Tele2 dat ze de Iphone 11 “in stock” hebben. Klopt dus helemaal niks van. Als provider zou je gewoon moeten weten wanneer er een volgende levering komt! En als er dan gevraagd wordt naar de preorders, worden we verwezen naar de actuele levertijden die niks over de preorders zeggen.. Ik ben het een beetje zat 😞
@Elmas Milas precies! Zal ook na mijn abonnement naar een 'premium' provider overstappen. Het is duidelijk dat Tele2 enorm bespaart op duidelijkheid en communicatie.
Reputatie 7
Badge +4
Premium Apple leverancier MET esim = t-mobile.
Ik vind het echt schandalig dat niemand van de klantenservice iets zinnigs te melden heeft over de leveringen. Ik heb mijn iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green besteld op 13-09 en tot nog toe nog steeds geen bericht over het hoe en wat. Ik heb hier **** meer dan € 700,- voor neergeteld en heb tot nu toe welgeteld ÉÉN bericht gekregen van Tele2 over het feit dat het 'allemaal wat langer gaat duren, want wij weten geen ene ****'. Sindsdien is het volledige radiostilte.
Sterker nog, het feit dat er al betaald moet worden voor een telefoon die je niet binnen 2 werkdagen ('want zo lang is de betaallink maar geldig, dus meteen betalen') in je bezit hebt is werkelijk een grote schande en getuigt totaal niet van klantvriendelijkheid!

Dus... wanneer gaan jullie je klanten eens GERICHT informeren over de levertijden? @Bernadet van Tele2

*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Reputatie 1
Ik vind het echt schandalig dat niemand van de klantenservice iets zinnigs te melden heeft over de leveringen. Ik heb mijn iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green besteld op 13-09 en tot nog toe nog steeds geen bericht over het hoe en wat. Ik heb hier verdomme meer dan € 700,- voor neergeteld en heb tot nu toe welgeteld ÉÉN bericht gekregen van Tele2 over het feit dat het 'allemaal wat langer gaat duren, want wij weten geen ene reet'. Sindsdien is het volledige radiostilte.
Sterker nog, het feit dat er al betaald moet worden voor een telefoon die je niet binnen 2 werkdagen ('want zo lang is de betaallink maar geldig, dus meteen betalen') in je bezit hebt is werkelijk een grote schande en getuigt totaal niet van klantvriendelijkheid!

Dus... wanneer gaan jullie je klanten eens GERICHT informeren over de levertijden? @Bernadet van Tele2

Het simpele antwoord? Nooit. Tele2 en klantgericht communiceren zijn helaas 2 uitersten. Maar waarom zou Tele2 ook, want net als alle andere nietsvermoedende klanten ben ook jij hier helaas ingetrapt. En je geld hebben ze al, dus missie geslaagd voor Tele2. De enige optie is annuleren en naar een fatsoenlijk netwerk stappen.