vraag

iphone 11 bestelling

  • 26 december 2020
  • 3 reacties
  • 120 x bekeken

Hi, ik heb dinsdagochtend 22 december een iPhone 11 besteld, ik heb een bedrag van ongeveer €300 eenmalig betaald. Ik heb woensdag 23 december een mail ontvangen van tele2 en daarin wordt verteld dat mijn bestelling nog niet is betaald, het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven en ik heb een mail van de transactieoverzicht.

Ik heb naar de klantenservice gebeld maar na 30 min in de wacht werd er automatisch opgehangen. Ik wil z.s.m. mijn bestelling ontvangen, wat kan ik het beste doen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Maandag even opnieuw bellen.

Reputatie 7
Badge +1

Of hier wachten op de reactie van een Tele2 moderator die het voor je kan nakijken, maar dat wordt ook op zijn vroegst maandag.

Oke, ik wacht het nog even af en anders bel ik maandag. Bedankt!

Reageer