beantwoord

iphone 11 64Gb purple levering

  • 27 september 2019
  • 5 reacties
  • 476 x bekeken

Hallo,

ik zou vandaag me nieuwe iphone 11 64GB PUPRLE binnen krijgen. Man van reviva aan de deur gehad. Kon hij mij de telefoon niet meegeven omdat mijn naam wat op het formulier niet klopte met mijn ID kaart. Op het formulier staat W jansen, en op mijn ID Kaart WCPM jansen. Wat kan ik hier aan doen om morgen wél mijn telefoon aan te kunnen nemen??? Want als het niet gaat dan doei iphone 11!!

alvast bedankt Wendy Jansen
icon

Beste antwoord door Wendyjnsn94 30 september 2019, 12:25

@Petra van Tele2 Hallo, jazeker, heb de telefoon ontvangen zaterdag! 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste even bellen met de klantenservice. Op het forum gaat dat niet zo snel.
als je chat met een medewerker passen ze het ter plekke aan, dat hebben ze voor mij gedaan
Reputatie 4
Badge
@Wendyjnsn94 Hallo Wendy, is het inmiddels al gelukt?

Groet Petra
@Petra van Tele2 Hallo, jazeker, heb de telefoon ontvangen zaterdag! 🙂
Reputatie 4
Badge
@Petra van Tele2 Hallo, jazeker, heb de telefoon ontvangen zaterdag! :)


Goed om te horen Wendy, ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel.

Ik ga het topic weer sluiten.
Fijne dag, groet Petra