beantwoord

Inzien van verbruiksgegevens van mijn zoon

• 15 augustus 2015
  • 10 reacties
  • 246 x bekeken

Hallo, sinds kort heeft mijn zoon een mobiel abonnement welk op mijn naam geregistreerd is.
Dat houdt nu in dat ik op dezelfde naam en adres 2 nummers+abonnementen heb geregistreerd.
Nu kan ik op mijn account wel de verbruiksgegevens van mijn nummer zien,maar niet die van mijn zoon.
Terwijl ik dat wel zou willen.
Wie kan mij uit leggen hoe ik deze gegevens wel in kan zien?
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 12 september 2015, 13:40

Hoi Herbie1971,

Omdat ik geen gegevens meer van je heb ontvangen kan ik je helaas niet verder helpen. Als je nog vragen hebt laat het me dan weten.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Voor de tweede account moet een tweede (ander) email adres worden gebruikt.
Voor de tweede account moet een tweede (ander) email adres worden gebruikt.

Ja, maar dat is juist het probleem.. er kan geen extra E-mailadres worden aangemaakt omdat je moet inloggen met het mailadres waaraan je account gelinkt is..
Bij het aanmaken van een "nieuw" account, word je gevraagd om een 06 nummer in te voeren en vervolgens een mailadres, maar als je daar een ander mailadres kiest als waarmee je nummer is aangevraagd, werkt dit niet en krijg je een foutmelding.
Als je dan vervolgens je mailadres invoert waarmee je ooit je account hebt aangemaakt, krijg je alleen een mail met hierin de mogelijkheid om je wachtwoord te wijzigen.. maar dat doe je dan eigenlijk voor je "hoofdaccount" om het zo maar te formuleren.
Het maakt dan blijkbaar niet uit of je in het eerste veld, waar je begonnen bent om een "nieuw" account aan te maken, een afwijkend 06 nummer hebt ingevoerd.

In het geval van herbie1971 kan er dus geen extra E-mailadres worden aangemaakt.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn account en die van mijn vrouw.

Beiden Samsung S4 met Lollipop versie.

De Tele2 app voorziet hierin niet, maar ook de site niet..
Ik heb dit niet geprobeerd, maar als je op de inlogpagina van MijnTele2 niet de velden invult, maar klikt op "MijnTele2 nog niet geactiveerd?" dan hoef je alleen een email adres in te vullen. Volgens mijn ga je dan de procedure in met dit (nieuwe) email adres. Meld even terug als dit wel of niet werkt.
Ik heb dit niet geprobeerd, maar als je op de inlogpagina van MijnTele2 niet de velden invult, maar klikt op "MijnTele2 nog niet geactiveerd?" dan hoef je alleen een email adres in te vullen. Volgens mijn ga je dan de procedure in met dit (nieuwe) email adres. Meld even terug als dit wel of niet werkt.

Dit klopt, alleen als ik dan een mailadres gebruik wat "niet bekend is bij Tele2" kom je niet verder..
Dan kom je weer in een blauw scherm waarin wordt gevraagd om een mailadres en dit moet dan een bekend mailadres zijn, wat dan vervolgens weer gelinkt is aan je "hoofdaccount"..

De mogelijkheid die WhTurner beschrijft zou de juiste weg zijn omdat er dan een "nieuw" mailadres gelinkt kan worden aan het 2e mobiele nummer met de bijbehorende account gegevens.
Alleen die link kan natuurlijk niet worden gelegd omdat dit op een hoger gelegen niveau gelinkt is aan het hoofdaccount danwel "hoofd mailadres"..
Dit zal dan ook een beveiliging zijn neem ik aan. Alleen geeft dit voor de (eind)gebruiker(s) een direct probleem.

Ik snap alleen nu even niet waarom dit in een bedrijf bijvoorbeeld wel kan, althans ik kan me voorstellen dat de beheerder van deze accounts kan inloggen per mobiel nummer/apparaat, maar voor een consument niet..
Reputatie 4
Badge +5
Goedenavond Herbie1971,

Excuses voor mijn late reactie! Is het nog gelukt om MijnTele2 voor beide telefoonnummer te activeren? Zo niet dan help ik je hier graag verder. Wil je mij daarvoor een privé bericht sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Ik ontvang ook graag beide telefoonnummers waar het om gaat en per telefoonnummer het e-mail adres dat eraan gekoppeld moet worden, dan ga ik hiermee aan de slag! Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

@ ChiaChip; ik heb jou ook een reactie gegeven in je eigen topic hierover.

Groetjes,

Velma
Hoi, ja het is opgelost.
Onder het hoofdaccount van mijn Internetprovider waar ook mijn mailadres vandaan komt, heb ik een extra mailadres aangemaakt en die aan het nummer van mijn vrouw kunnen linken.
Nu kan ze de app gebruiken en Mijn Tele2.

Bedankt voor de reactie!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi ChiaChip,

Fijn dat het is opgelost 🙂.
Reputatie 7
Badge +5
Allemaal fijn, is het bij de topicstarter óók opgelost ?
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Herbie1971,

Omdat ik geen gegevens meer van je heb ontvangen kan ik je helaas niet verder helpen. Als je nog vragen hebt laat het me dan weten.

Groetjes,

Velma
Reputatie 7
En dáár is dus je eigen topic voor, om dat te melden. Anders gaan discussies door elkaar lopen!
Hoi, ja het is opgelost.