vraag

Inzage in verbruik niet mogelijk

• 16 mei 2017
  • 7 reacties
  • 131 x bekeken

Beste moderators,

Ik ben net sinds een paar weken overgestapt naar Tele2, echter ondervind ik in het inloggen op de app (android) een foutmelding dat er geen connectie is met tele2 voor inzage in mijn verbruik.
En bij het inloggen op de website kan er bij MijnTele2 geen verbruik worden weergegeven.

Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen, zo graag namelijk hier inzage in hebben.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Hoi Jasper,

Momenteel kan ik mijn verbruik ook niet inzien via de mijn Tele2 app. Via 'Mijn Tele2' op de website is dit beperkt mogelijk (soms lukt het me wel, de andere keer niet). Ik vermoed dat ze werkzaamheden aan het uitvoeren zijn t.b.v. de Unlimited-propositie die morgen van start gaat.

Verbaasd me niets als ze daarvoor nog e.e.a. achter de schermen moeten sleutelen aan de systemen.

Mijn advies: even rustig afwachten.

-- WD
WD dank voor je reactie, maar dit is iets waar ik al sinds de start van m'n abonnement last van heb, heb het in het begin ook al aangekaart en dit was ruim voor hun unlimited aankondiging, ik verwacht ook dat hier een andere afdeling mee bezig is dus dat dit prima gefixed kan worden.
Reputatie 4
Badge +2
Dag JasperK,

Heb je al eens opnieuw ingelogd via de app? Hier heb ik ook een tijdje last van gehad, opnieuw inloggen verhielp het probleem. Bij jou ook?
Zou graag zien dat 't werkt. Maar net geprobeerd en helaas geen verandering.
Badge
Hoi JasperK.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je klantnummer, geboortedatum en volledige adres?
Wij kijken graag aan de achterkant met je mee om te zien wat er precies aan de hand is met je mijntele2 omgeving!

Groetjes, Maris
Badge
Hoi JasperK,

In een privébericht heb ik je uitgelegd hoe je het probleem met je mijntele2 omgeving zo snel mogelijk kan oplossen.
Is het je inmiddels gelukt?

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris