beantwoord

Internetten in Spanje

• 13 juli 2016
  • 2 reacties
  • 295 x bekeken

Goedenavond,

Binnenkort gaat mijn Tele2 abonnement in en die week erna ga ik naar Spanje.
Nu was ik even naar de tarieven aan het kijken op https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/, en daar zag ik iets geks.

Ik zie dat de losse MB prijs in Spanje 0,06 cent is per MB. Daaronder zie ik databundels staan voor in Spanje en daar staat dat 100 MB 7,50 kost.

Dan is het toch veel voordeliger om helemaal geen vakantiebundel te nemen? Als ik uit ga van 100 MB kost mij dat los maar 6 euro en als ik een bundel neem 7,50 euro. Dacht dat vakantiebundels juist altijd goedkoper horen te zijn.
icon

Beste antwoord door him 13 juli 2016, 21:55

Dat is raar dat er daar voor 100mb 7,50 staat.
Dat zijn volgens mij de oude tarieven. Hier zal dus even een medewerker van Tele2 naar moeten kijken :8.

Tegenwoordig heeft Tele2 voor in de EU nieuwe tarieven, deze staan ook in de app:

Veel plezier in Spanje! 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Dat is raar dat er daar voor 100mb 7,50 staat.
Dat zijn volgens mij de oude tarieven. Hier zal dus even een medewerker van Tele2 naar moeten kijken :8.

Tegenwoordig heeft Tele2 voor in de EU nieuwe tarieven, deze staan ook in de app:

Veel plezier in Spanje! 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jasper,

Ik snap de onduidelijkheid en ik ga navragen of we dat kunnen aanpassen. Ondertussen kun je naar onze speciale buitenlandpagina voor de actuele EU-bundels. Hoewel je ook gewoon naar de bovenstaande screenshot van him kunt kijken 😉 Die is ook correct.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick