beantwoord

Internetbundel Tele2

• 24 februari 2016
  • 4 reacties
  • 255 x bekeken

Hallo iedereen,

Ik heb nu een abonement met mobiel van 42,- (4Mb internet en 150 sms/bel.) voor 24 maanden en als mijn internet bundel op is krijg ik dit sms-je:

Beste klant, je hebt nu 100% van je maandelijkse databundel gebruikt. Dat betekent dat je zonder extra kosten kunt blijven internetten, maar dan wat minder snel. Als je meer snelheid nodig hebt kun je altijd een eenmalige extra bundel bijbestellen op MijnTele2, in de app of via sms. Sms 100 voor 100 MB (€ 3,-), 500 voor 500 MB (€ 6,-) of 1000 voor 1000 MB (€ 10,-) naar 1280. We houden contact, Tele2

Nu is mijn abonement haast afgelopen en wil ik overstappen op een goedkoper abonement, nu is mijn vraag of als ik op een goedkoper abonement overstap ik dan nogsteeds gebruik kan maken van het interneren zonder extra kosten buiten mijn bundel?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Cypher 24 februari 2016, 16:14

Nee dat kan niet, dan wordt de data verbinding verbroken.
Je kunt dan wel extra data pakketten bijkopen voor die maand..
Bij de nieuwe abo's wordt de data verbinding niet meer geknepen, maar afgesloten tot de volgende maand.
Dan kun je weer gebruik maken van je data bundel, totdat deze weer op is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +4
Bij de nieuwe abo's wordt de data verbinding niet meer geknepen, maar afgesloten tot de volgende maand.

Mocht dit maandelijks gebeuren past de bundel overduidelijk niet meer bij je internetgedrag. In dat geval kan je natuurlijk ook standaard meer data afnemen. We bieden tot 24 Gb aan, je verbruikt aardig wat mocht je daar overheen gaan. ;)

Groetjes Maurice
Reputatie 7
Badge +5
Dus ik kan geen een abonement afsluiten waarbij dit wel mogelijk is?

Alvast bedankt voor je reactie

Als je nu een abonnement afsluit is dat niet meer mogelijk.

En geen dank, graag gedaan.
Dus ik kan geen een abonement afsluiten waarbij dit wel mogelijk is?

Alvast bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +5