beantwoord

Internetbundel buitenland

• 29 maart 2015
  • 4 reacties
  • 137 x bekeken

ik heb woensdag 25 maart een 50 MB internetbundel voor het buitenland besteld. Ik kon deze echter helemaal niet gebruiken. Ik heb dus 4 euro voor niets betaald? Hoe kan ik dat geld declareren
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 17 april 2015, 12:04

Hoi Joris,

Sorry voor mijn late reactie. Ik zie dat je inderdaad geen gebruik hebt kunnen maken van je internetbundel, nogmaals sorry hiervoor!
Ik zal €4 voor je vergoeden op je komende factuur. Dit lukt helaas niet meer op de factuur die nu klaar staat voor je.
Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten!

Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Jorisbarendse,

Welkom op het Tele2 Forum! Had je de juiste instellingen voor het activeren van je buitenlandbundel? Heb je een bevestigings-sms ontvangen?
Ik hoor het graag van je. Groetjes, Lotte
Hoi Lotte,
ik heb de goede instellingen aangeklikt en een bevestigingsmail gekregen, maar de bundel werkte simpelweg niet.
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor je reactie!
Werkte je wifi en bellen/smsen wel op dat moment? Zou je mij via een privébericht je klantnummer en volledige adresgegevens willen sturen?
Je stuurt me een privébericht door op mijn foto en vervolgens op bericht te klikken.
Ik hoor graag van je! Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Joris,

Sorry voor mijn late reactie. Ik zie dat je inderdaad geen gebruik hebt kunnen maken van je internetbundel, nogmaals sorry hiervoor!
Ik zal €4 voor je vergoeden op je komende factuur. Dit lukt helaas niet meer op de factuur die nu klaar staat voor je.
Mocht je nog vragen hebben, laat het me weten!

Groetjes, Lotte