beantwoord

Internetbundel


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste Tele2,

Mijn internetbundel voor deze maand is bijna op. In mijn Tele2 app staat daarover het volgende
"Je huidige internetbundel is bijna op. Bij het bereiken van je bundel limiet zullen wij je snelheid verlagen naar 64Kb/s. Koop alvast een extra bundel om dit te voorkomen."

Nu vraag ik mij af of alleen de snelheid van mijn internet wordt verlaagd of dat ik ook extra kosten (buiten mijn bundel) maak voor het gebruiken van dit vertraagde internet?

Alvast bedankt,
Gwen

icon Beste antwoord door Bombarie 31 augustus 2015, 11:40

Zoals het er staat, een (hele) lage "snelheid" zonder extra kosten.
Wil je toch sneller kun je een bundel bijkopen.
Als die bundel dan ook weer op is gaat je snelheid weer naar beneden.
Koop geen extra/te grote bundel vlak voor een nieuwe abonnementsperiode, wat je niet hebt verbruikt ben je kwijt.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Zoals het er staat, een (hele) lage "snelheid" zonder extra kosten.
Wil je toch sneller kun je een bundel bijkopen.
Als die bundel dan ook weer op is gaat je snelheid weer naar beneden.
Koop geen extra/te grote bundel vlak voor een nieuwe abonnementsperiode, wat je niet hebt verbruikt ben je kwijt.
Dit is weer iemand die zijn 06nummer als inlognaam gebruikt!
Dit is onverstandig en afgeraden, vraag een moderator om je naam te wijzigen in een andere niet privacy-gevoelige naam (s.v.p. opgeven)
Reputatie 7
Badge +5
LOL, ga ik me niet meer druk om maken.
Insided blijft numerieke accounts toestaan net als de TIP om het vooral niet te doen weg te halen.