beantwoord

internet probleem

  • 9 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 195 x bekeken

Hi met Anel
ik was op vakantie in Bosnie en had ik wat aardig te veel extra bundel betaald en toen ik terug kwam in nederland kreeg ik een sms dat ik als vast 70 euro moest gaan betalen en dan kon ik weer direct mijn internet gebruiken op mijn telefoon
Maar ik krijg nu steeds een melding van dat ik bij mijn mobiele netwerk moet kijken maar alles is in orde, maar alleen wat de probleem is van dat ik geen internet kan gebruiken buiten huis
kunnen jullie gaan kijken wat de probleem is?
icon

Beste antwoord door Malamute 9 augustus 2019, 23:41

Meestal word een ideal betaling binnen 1 werkdag verwerkt maar je hebt misschien pech omdat er een weekend tussen zit.
Je kan nog wel proberen of herstarten van je telefoon helpt.
Als dat niet helpt is het i.d.d. afwachten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Anelkalic123,

Kan je wel bellen?
Heb je die € 70 al betaald?
En zo ja wanneer en hoe, als je dat handmatig gedaan hebt en niet via ideal kan het 5 werkdagen duren voordat je betaling verwerkt is.
Ik kan niet bellen en ik heb het betaald via ideal
wat kan moet ik dan nu doen???
Reputatie 7
Badge +5
Wachten totdat ze je weer aansluiten.
Reputatie 4
Badge +1
Meestal word een ideal betaling binnen 1 werkdag verwerkt maar je hebt misschien pech omdat er een weekend tussen zit.
Je kan nog wel proberen of herstarten van je telefoon helpt.
Als dat niet helpt is het i.d.d. afwachten.
Ik had het op vrijdag betaald rond de om 5 uur ongeveer dus ik hoop dat die maandag weer aangesloten is
Reputatie 2
Badge
Hi Anel, het verwerken van een betaling per ideal duurt inderdaad een werkdag.
Ik hoop dat je inmiddels weer gebruik kunt maken van je aansluiting?

Gr, Bernadet
Reputatie 2
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen, vermoed ik dat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting.
Ik sluit daarom dit topic.

Nog een fijne dag!