beantwoord

Internet mobiel abonnement

Hoe kan ik zien aan mijn abonnement of mijn internet trager word als me bundel op is of er helemaal mee stopt

icon Beste antwoord door eric 15 april 2018, 22:23

Als je een abonnement hebt van voor november 2015 kan het nog vertraagd internet hebben na de bundel. Abonnementen van daarna stoppen als je bundel op is en kun je bijbestellen.

Wannneer heb jij je abonnement gekocht? De prijzen van voor nov. 2015 liggen vaak een stuk hoger dan de huidige en dan kun je beter verlengen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een abonnement hebt van voor november 2015 kan het nog vertraagd internet hebben na de bundel. Abonnementen van daarna stoppen als je bundel op is en kun je bijbestellen.

Wannneer heb jij je abonnement gekocht? De prijzen van voor nov. 2015 liggen vaak een stuk hoger dan de huidige en dan kun je beter verlengen.
Ik heb dit abonnement nu een jaar. het is een 2-jarig abonnement dan moet ik dus mijn bundel aanpassen. Er is geen optie om vertraagd internet te krijgen?
Reputatie 6
Badge
Marisaxx schreef:

Ik heb dit abonnement nu een jaar. het is een 2-jarig abonnement dan moet ik dus mijn bundel aanpassen. Er is geen optie om vertraagd internet te krijgen?

Nee die is er bij Tele2 niet.
Je kunt je bundel aanpassen in mijn Tele2 , of je kunt er een bundel bijkopen.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen