beantwoord

Internet in Turkije, hoe zit het?

  • 9 April 2022
  • 5 reacties
  • 10903 x bekeken

Hallo iedereen,

 

Samen ga ik met vrienden 2 weken naar Turkije (mid tot eind juli), en ik vroeg mij af hoe het zit met het internet daar.

 

Moet ik iets speciaals doen, iets activeren? Zo ja, hoe?

 

Paar jaar geleden was ik naar Turkije gegaan met een t-mobile abbonement en zelfs toen had ik daar geen 4g/3g etc.  Dit zorgde voor enige stress, want we dachten dat we geen taxi konden bellen etc.

 

Natuurlijk is dit niet handig en zou ik graag te weten komen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik internet heb op het moment dat ik land.

 

Bij voorbaat bedankt,

 

m.v.g

 

Memo

 

icon

Beste antwoord door eric 9 April 2022, 15:40

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Lees hier. 

 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/tarieven-dekking/Turkije

Reputatie 7
Badge +12

Als je abonnement ouder is dan 2 maanden is roaming automatisch beschikbaar.  Je kunt dan tot 10 euro data verbruiken waarna er een stop op wordt gezet.  In Turkye liet Theo al zien dat het € 0,10 per mb kost. Je kunt ook al vooraf een databundel bestellen zodat als je jouw telefoon in Turkye aanzet deze direct uit de bundel verbruikt.

Hey, dankjewel.

 

Weet je of je ook bundels op elkaar kan stapelen, laten we zeggen dat ik 4gb aan data wil in Turkije, dat is dan 2 bundels van 2gb.

 

Kan dit?

 

Reputatie 7
Badge +12

Bij 80 en 100 procent van je bundel wordt je gewaarschuwd per sms. Daarna kun je weer een nieuwe groene bundel bestellen.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @M.eozz , 

Welkom op de Tele2 Community! En wat leuk dat jij binnenkort naar Turkijke gaat. Zoals eerder is aangegeven kun je gewoon extra bundels aanschaffen! Mocht je tegen die tijd problemen ervaren, laat je het ons dan weten? Dan gaan wij je natuurlijk helpen! 

Reageer