beantwoord

Internet in Andorra

• 30 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 123 x bekeken

Beste,

Ik ben in Andorra en krijg hier geen verbinding met internet. Ik ben door Frankrijk gekomen, daar werkte alles, dus mijn instellingen staan goed.
Als ik bij buitenland kijk, staat Andorra niet op het lijstje, wat mij doet vermoeden dat internet hier extra kosten oplevert. De topics over Andorra, geven mij hetzelfde vermoeden.
Kijk ik echter bij tarieven, dan staat er € 0,00 per Mb en hetzelfde voor bellen.
Ik ben met de auto en heb hier naartoe genavigeerd. Is het zo dat ik mijn mx al verbruikt heb? Dat lijkt me vreemd, want ik heb geen melding gehad/gezien. Mijn extra kosten staan (nog) op 0.
Wat is er aan de hand, waarom kan ik geen verbinding met het netwerk maken?

Vriendelijke groeten,
Petra
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 september 2019, 14:00

Graag gedaan hoor, ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen dat er druk gewerkt wordt om de juiste tarieven/informatie op de website te plaatsen.
IK kan helaas nog niet precies zeggen wanneer dit zal zijn bijgewerkt.

Bedankt voor je melding.
Ik ga het topic hierbij weer sluiten en wens je een fijne dag!

Groet, je naamgenoot 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Alles lijkt gratis in Andorra... of het is omdat je er zo ie zo geen netwerk verbinding kunt krijgen. Kun je wel bellen en doet alleen internet het niet? Heb je een welkom sms gehad met tarieven toen je Andorra inreed?

Hoi Eric,

Ik kan ook niet bellen, mijn toestel maakt helemaal geen verbinding met het netwerk. Ook de SMS heb ik niet gehad.
Het lijkt er inderdaad op dat het niet mogelijk is, maar het zou dan wel zo prettig zijn als dat op de Tele2 site ergens vermeld wordt.
Reputatie 4
Badge
@GebruikerPetra Hallo Petra, het lijkt erop dat er met Andorra geen roamingovereenkomst is. Het staat in ieder geval niet duidelijk op onze website aangegeven. In de app zie je ook dat er voor Andorra geen bundels beschikbaar zijn.
Ik heb een verzoek ingedient om de informatie op de website aan te passen en hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet Petra
Beste naamgenoot,

Bedankt voor de informatie en de toekomstige aanpassing.

Groeten Petra
Reputatie 4
Badge
Graag gedaan hoor, ik heb inmiddels terugkoppeling ontvangen dat er druk gewerkt wordt om de juiste tarieven/informatie op de website te plaatsen.
IK kan helaas nog niet precies zeggen wanneer dit zal zijn bijgewerkt.

Bedankt voor je melding.
Ik ga het topic hierbij weer sluiten en wens je een fijne dag!

Groet, je naamgenoot 🙂