beantwoord

Internet bundel van 100MB werkt niet in de USA

• 19 februari 2017
  • 5 reacties
  • 482 x bekeken

@Tele2Nederland Ik heb op 17-02-17 een 100MB internet buitenland pass gekocht in de USA maar wat ik ook probeer niks werkt. Geen verbinding.
icon

Beste antwoord door eric 19 februari 2017, 08:37

De bundel werkt wel, maar je internet niet. Dat staat los van elkaar. Kun je wel bellen? Dan heb je in ieder geval een netwerk verbinding. Check de apn: internet.tele2.nl. of selecteer eens handmatig een ander netwerk. Misschien zijn er geen data roaming afspraken met waar je nu op zit.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De bundel werkt wel, maar je internet niet. Dat staat los van elkaar. Kun je wel bellen? Dan heb je in ieder geval een netwerk verbinding. Check de apn: internet.tele2.nl. of selecteer eens handmatig een ander netwerk. Misschien zijn er geen data roaming afspraken met waar je nu op zit.
Bedankt Eric voor jouw bericht. Ik heb al mijn instellingen gecheckt: APN voor Tele2 Internet verwijst naar adres: 4g.tele2.se. Dit is dan ook het enige APN adres wat ik heb staan in mijn APN netwerk settings. Ik heb nu ook het APN adres toegevoegd en aan gezet dat jij voorstelde in jouw bericht. Als ik zoek naar een andere telecom provider krijg ik alleen maar T-Mobile te zien en ik Kan dus geen andere netwerk selecteren of uit proberen. Ik hoop Dan dat Tele2 NL dan ook mag mee liften op het 4G netwerk van T-Mobile hier in San Francisco, USA
Reputatie 7
Badge +4
Die tele2.se apn moet je weghalen. Internet.tele2.nl moet gewoon werken. Of dat ook op tmobile usa werkt weet ik als medeklant dan weer niet.
Je kunt ook nog eens proberen het tele2 sim menu op te zoeken. Dat is op android een app met de afbeelding van een sim met een radartje erdoor. Daarbinnen kun je kiezen voor handmatig en dan buitenland.
Badge
Heb je gebruik kunnen maken van USA bundel nadat je de instellingen hebben gewijzigd?

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groetjes, Maris