beantwoord

Internet bundel buitenland

• 23 september 2019
  • 2 reacties
  • 180 x bekeken

Hoi, ik heb vorige maand per ongeluk 2x de buitenland bundel 2x gekocht. Ik kas online dat ongebruikte bundels terug gestort worden. Nou staat op het factuur nogsteeds 2x de bundel erop.

Ik heb dus in Canada geprobeerd die bundel te gebruiken maar die werkte helemaal niet. Ik heb daar een hele klein beetje data gebruikt maar dat ging dus niet door de bundel waardoor ik nog een 7 euro extra moet betalen.

Kan ik dit terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 september 2019, 12:53

Update: Gegevens ontvangen van klant. Na controle blijkt dat er inderdaad 2x een databundel paars is aangeschaft. Hiervan 1 x vergoed.
De overige kosten zijn datakosten in The USA waarvoor een andere bundel nodig is.

Klant is op de hoogte en topic wordt hierbij gesloten.

Fijn weekend, groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Stephan, welkom op ons forum.

Kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik de kosten en verbruik voor je na.

Alvast bedankt,
Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Update: Gegevens ontvangen van klant. Na controle blijkt dat er inderdaad 2x een databundel paars is aangeschaft. Hiervan 1 x vergoed.
De overige kosten zijn datakosten in The USA waarvoor een andere bundel nodig is.

Klant is op de hoogte en topic wordt hierbij gesloten.

Fijn weekend, groet Petra