Internet buitenland

• 9 June 2018
  • 2 reacties
  • 402 x bekeken

Hey,
Allereerst. Tele 2 is zo ver de beste provider waar ik een abonnement bij heb aangesloten. Bedankt daarvoor!!!
Maar nu mijn probleem. Ik was laatst in Turkije op vakantie. Ik had via tele 2 MB's ervoor gekocht. Maar in Turkije had ik alsnog geen MB's. Ik had de correcte kleur gekozen en alles leek prima. Toch had ik in Turkije geen MB's en moest ik weer MB's en een simkaart kopen daar. Toch zijn er voor de MB's van Tele 2 wel betaald. Mijn vraag is nu kan ik het geld van die "MB's voor Turkije" terugkrijgen. Aangezien ze niet te gebruiken waren. Zelf heb ik een onbeperkt internet abonnement dus had ik die extra MB's voor Nederland ook niet nodig.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Aryanne

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Hi Arynne,

Ik hoop dat je ondanks het ontbreken van internet wel een hele leuke vakantie hebt gehad. Ik wil graag even voor je kijken of we de bundel voor je kunnen vergoeden, zou je mij hiervoor ter controlle even een prive bericht willen sturen met je naw gegevens en geboortedatum?

Groet Emiel
Reputatie 7
Badge +2
Ballen dat je simkaart niet goed gewerkt heeft in Turkije.

Zorg dat je klanten gegevens ingevuld staan in jou profiel, een moderator kan daarmee een vergoeding aanvragen voor de ongebruikte bundels.