beantwoord

instellingen

• 28 mei 2017
  • 4 reacties
  • 81 x bekeken

Is het mogelijk om bij een abonnement zo in te stellen dat je niet gebeld kan worden, niet kan bellen of data kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Raaf12 28 mei 2017, 16:36

Het abonnement instellen zal niet lukken. Maar het is wel mogelijk de toestel antenne's te blokkeren dmv de al eerder genoemde vliegtuigstand. En de W-Fi stand heeft ook een aan/uit schakelaar. Zonder simcard is het zelfs mogelijk om 112 oproepen te doen. Ik vraag me wel af wat de onderliggende reden is om dit te vragen. Wellicht zijn er app's die met minder moeite hetzelfde resultaat geven.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Gewoon de telefoon uitzetten 😃 of misschien op vliegtuigstand zetten?
Simkaart eruit halen is ook nog een mogelijkheid. Of te laat betalen dan wordt je snel afgesloten .
Reputatie 6
Badge +1
Het abonnement instellen zal niet lukken. Maar het is wel mogelijk de toestel antenne's te blokkeren dmv de al eerder genoemde vliegtuigstand. En de W-Fi stand heeft ook een aan/uit schakelaar. Zonder simcard is het zelfs mogelijk om 112 oproepen te doen. Ik vraag me wel af wat de onderliggende reden is om dit te vragen. Wellicht zijn er app's die met minder moeite hetzelfde resultaat geven.
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris