beantwoord

Instellen tele2 internetbundel

• 13 februari 2016
  • 3 reacties
  • 167 x bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekregen van mijn ouders. Een doogee. (vraag me ook niet wat voor ding dat is!) Maar nu heb ik problemen met het instellen van mijn 3g internetbundel. Ik heb er de ballen verstand van dus heb het aan mijn broertje gevraagd die er wel veel van weet. Hij zei op een gegeven moment dat hij t zou moeten doen maar nog steeds geen verbinding. Hij had t over een code ofzo die ik in moet voeren? Weet iemand dat? Of zou iemand me uit kunnen leggen wat ik moet doen? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 17 februari 2016, 11:07

Hoi bodelaar,
Super leuk om te horen dat je een nieuwe telefoon hebt gekregen! Wat een mooi cadeau zeg! :)
Je kan 2 dingen doen:
1. Kijken op onze toestelhulp: Toestelhulp - Tele2
Check dan een van de Nexus toestellen. (Deze hebben een kale Android versie die het dichtst in de buurt komt van de software op jouw telefoon).
2. Je kan het woord " internet " sturen naar 401. Als het goed is krijg je dan een bericht terug met instellingen en wordt alles geregeld voor je.

Verder kan je nog kijken bij mobiele instellingen voor internet, zoals eric zegt.
Maar dit wordt ook allemaal uitgelegd bij de toestelhulp, en daar word je stap voor stap meegenomen in het proces.

Laat me weten of het is gelukt.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft het toestel wel een android besturings systeem?

Kijk dan eens onder instellingen of mobiele data aan staat en bij apn: internet.tele2.nl
Bedankt voor je advies. Mobiele gegevens staan aan. Ik heb geen idee wat apn is, heb wel vpn gezien. Hahaha.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi bodelaar,
Super leuk om te horen dat je een nieuwe telefoon hebt gekregen! Wat een mooi cadeau zeg! :)
Je kan 2 dingen doen:
1. Kijken op onze toestelhulp: Toestelhulp - Tele2
Check dan een van de Nexus toestellen. (Deze hebben een kale Android versie die het dichtst in de buurt komt van de software op jouw telefoon).
2. Je kan het woord " internet " sturen naar 401. Als het goed is krijg je dan een bericht terug met instellingen en wordt alles geregeld voor je.

Verder kan je nog kijken bij mobiele instellingen voor internet, zoals eric zegt.
Maar dit wordt ook allemaal uitgelegd bij de toestelhulp, en daar word je stap voor stap meegenomen in het proces.

Laat me weten of het is gelukt.
Vriendelijke groet,
Ben