Instabiel mobiel internet

  • 31 May 2022
  • 5 reacties
  • 178 x bekeken

Ik word er persoonlijk helemaal gek van. Zit nu 1.5 jaar bij Tele2 voor mijn mobiele abbonement. Steeds vaker gebeurt het dat mijn mobiele internet gewoon uit lijkt te vallen. Het 4G/4G+ logootje blijft wel gewoon aanwezig, maar niks werkt gewoon. Google, Whatsapp, streamen, het blijft gewoon bufferen/laden. Dit duurt dan ongeveer 2-3 minuten, daarna werkt het weer. Dit kan ook echt niets met locatie te maken hebben, omdat het gebeurt in de trein, in utrecht science park, amsterdam, almere, nieuwegein, echt overal. Aangezien dit meerdere keren per dag gebeurt wordt ik er gek van. Hebben meer mensen hier last van?

 

Johrick van Tele2 1 jaar geleden

Hi @robroe

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je een stabiele verbinding wilt hebben! T-Mobile is dan ook altijd bezig om het netwerk beter te maken. Mocht je toch op een bepaalde plek geen goeie ervringen hebben, zoals op werk, kun je dit bij ons aangeven via de dekkingskaart

Hopelijk kom je er zo uit en kunnen wij het tegendeel bewijzen!

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Alle Tele2 sims maken gebruik van het T-Mobile netwerk. Als het in het netwerk “overal” mis zou zijn dan hebben meer dan 6 miljoen aansluitingen daar dus last van. Meestal is dit terug te brengen tot de gebruikte individuele apparatuur, in jouw geval een mobiele telefoon. Probeer dus eens een andere. Dan moet het weer normaal werken.

 

Ik denk dat vele tele2 gebruikers genoegen nemen met een onstabiele verbinding. De verbinding van tele2 zijn zelfs in woongebieden soms erg slecht. Wij hebben hier ook erg last van terwijl tele2 melde dat het in mei verbeterd zal worden. Mijn dochter heeft ook tele2 en als ze hier is heeft ze ook een slecht ontvangt. Een (1) balkje...meestal wel mee te bellen of te internetten maar niet echt geweldig. De verbinding kan ook wegvallen.  Wat dat betreft is tele2 in de loop der jaren niet echt verbeterd. Toen was ik ook overstap naar een andere provider. Als mijn abonnement afloopt stap ik weer over naar budgetmobiel of kpn.

Reputatie 6
Badge +7

@robroe  Ik snap dat je zo'n conclusie trekt omdat je zelf een instabiele verbinding hebt, maar ik sluit me daar totaal niet bij aan, ik heb nooit problemen met mijn mobiele Tele2 netwerk.

@Floor109 er zijn best wat klachten over het netwerk. Elke keer al ik problemen heb ga ik googlen en zie toch vaak dat andere ook  problemen hebben. Is wel postcode gebied afhankelijk. Ik zit in het gebied 3295RH en dat is echt niet goed. Als ik elders zit op mijn werk of bij een klant heb ik meestal een goede verbinding soms ook G5. Maar bij locaties waarbij dat niet is is het echt frusterend. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @robroe

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je een stabiele verbinding wilt hebben! T-Mobile is dan ook altijd bezig om het netwerk beter te maken. Mocht je toch op een bepaalde plek geen goeie ervringen hebben, zoals op werk, kun je dit bij ons aangeven via de dekkingskaart

Hopelijk kom je er zo uit en kunnen wij het tegendeel bewijzen!

Reageer