inlogproblemen Mijn Tele2 app

• 16 maart 2015
  • 10 reacties
  • 310 x bekeken

Ik kan al een aantal dagen niet op mijn Tele2 app. Hij zegt dat mijn inloggevens niet kloppen, al weet ik zeker dat dit wel zo is. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om mijn wachtwoord te wijzigen maar dit helpt niet. Kan er iets aan gedaan worden zodat ik weer kan zien hoeveel ik verbruikt heb?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Ik heb precies het zelfde probleem.. Al sinds een week niet meer kunnen inloggen. Wachtwoord meermaals gewijzigd maar geen resultaat. Ik wil graag mijn facturen in kunnen zien!?
Ik heb hier precies het zelfde probleem.. Ik heb zoals hier boven al is gemeld, mijn wachtwoorden meerdere malen veranderd maar nog steeds kan ik niet inloggen! Zou graag willen dat dit probleem snel opgelost wordt aangezien ik toch best graag mijn facturen wil inzien en ik denk dat ik niet de enigste ben!
Reputatie 7
Kunnen jullie nog wel inloggen op de "Mijn Tele2"-omgeving op de website?
Nee nergens! Krijg elke keer de melding dat de inloggegevens onjuist zijn..
Nee. Keer op keer de melding dat het wachtwoord onjuist zou zijn.
Het 06 nummer is reeds geactiveerd, wachtwoord wijzigen kan wel maar inloggen met een nieuw wachtwoord geeft steeds hetzelfde resultaat.
Reputatie 7
Als het goed is moet je tegenwoordig op "Mijn Tele2" (inclusief de app) inloggen middels een emailadres en niet meer met een 06-nummer. Hebben jullie al een inlog aangemaakt met een emailadres?
Yep. via e-mail account werkt het wel!

Bedankt!
Reputatie 7
Graag gedaan. Wordt dit niet duidelijk aangegeven op de website? (Dit is geen bewering maar een vraag, zodat Tele2 dit eventueel kan aanpassen!)
Bij mij helpt het nog steeds niet
Reputatie 3
Badge +5
Hoi fleurvdg en andere forumleden.

Vervelend dat jullie problemen ervaren bij het inloggen op MijnTele2! Ik kan me goed voorstellen dat jullie inzicht in het verbruik en de facturen willen hebben.

Je geeft aan dat het niet helpt om je wachtwoord te wijzigen. Welke melding krijg je dan precies? Heb je ooit je MijnTele2 omgeving geactiveerd via email adres of 06- nummer? Probeer beide eens in te vullen op deze link. Daarnaast kun je ook nog proberen je account opnieuw te activeren met je email adres. Welke melding krijg je dan?

Fijn dat de tip van @jlthkoch om met je email adres in te loggen, gewerkt heeft voor @Neburo.

@basover123: Omdat niet elk probleem dezelfde oorzaak heeft, wil ik je vragen een eigen topic te openen en daar aan ons uit te leggen wat er bij jou precies fout gaat. Zo kunnen we ons beter richten op jouw specifieke probleem en het sneller oplossen!

Groetjes, Leonie