beantwoord

Inloggen op mijn Tele2

• 11 maart 2015
  • 10 reacties
  • 249 x bekeken

Goedemiddag,

Ik kan telkens maar niet inloggen op mijn tele2. Ik heb 2 mobiele abonnementen bij Tele 2, een voor mijzelf en een voor mijn dochter. Dus ik heb ook 2 nummers. Met 1 nummer lukt het om in te loggen. En bij de ander nummer maar niet. Het blijft zeggen activeer je account. Maar als ik dat doe lukt het maar niet, waarschijnlijk omdat ik dezelfde email heb gebruikt bij allebei de abonnementen. Het is niet fijn, want ik weet nu niet of ik belminuten over heb etc. Moet ik iets met mijn email doen? Of is het iets anders? Kan iemand mijn helpen?
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 7 april 2015, 14:48

Hoi Siham,

Helaas heb ik geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik je toch nog kunnen helpen, wil je dit aan me laten weten?

Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Voor elk abonnement moet je een apart mailadres hebben en je daarmee registreren
Kunt u mij helpen kunt u collega mijn gegevens invullen
Omdat inloggen lukt niet
Mijn ***verwijderd in verband met privacy**** zou een contract komen en zou op mijn adres sturen
Graag snel en mijn abonement ook al betaald
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Siham,
Zoals Karin aangeeft, heb je voor elk mobiele nummer een ander mailadres nodig, heb je dit al geprobeerd?
Je moet dan activeren via deze link.

@Burak2007,
Is het je eerder al gelukt om je MijnTele2 account te activeren?
Probeer de eerste keer je emailadres in te voeren, als het goed is ontvang je dan een activatielink niet.
Werkt je mailadres niet? Probeer dan je mobiele nummer in te voeren, je ontvangt dat een activatiesms.
Ik hoor graag van je of het is gelukt, zodat ik je eventueel verder kan helpen!

@Karin, dankjewel voor je reactie!

Groetjes, Lotte
Ik heb dus inderdaad op allebei mijn abonnement dezelfde email adres gebruikt. Ik heb op de link geklikt maar het lukt alsmaar niet. Kan ik niet mijn email wijzigen voor mijn dochter's abonnement zodat zij ook kan kijken hoe het zit met haar belminuten etc.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Siham,
zou je mij van de twee accounts de klantnummers, volledige adresgegevens en geboortedata willen sturen via een privébericht?
Dan kijk ik even mee in onze systemen zodat ik met een oplossing kan komen. :)
Wil je me ook twee aparte mailadressen sturen en aangeven welk mailadres je bij welk account verbonden wilt hebben?
Je stuurt mij een privébericht door op mijn foto en vervolgens op "bericht" te klikken.

Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hallo Siham,
Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd.

Groetjes,
Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Siham,

Helaas heb ik geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik je toch nog kunnen helpen, wil je dit aan me laten weten?

Groetjes, Lotte