beantwoord

Inloggen op/activeren van mijn Tele2 account lukt niet

• 11 maart 2015
  • 11 reacties
  • 434 x bekeken

Hoi!

Ik ben overgestapt van T-mobile naar Tele2 en vanochtend heb ik het mailtje ontvangen om mijn Tele2 account te activeren. Dit lukte eerst niet, heb een paar keer de Virtual Assistant geraadpleegd en uiteindelijk na veel moeite is dat toch gelukt. Ik kan alleen niet navertellen hoe ik het geflikt heb.

Eindelijk was ik dus ingelogd, maar ik dacht ik probeer even opnieuw in te loggen zodat mijn Mac het wachtwoord kan onthouden. Ik probeerde dus nogmaals in te loggen, maar tevens lukte dit niet. Ik heb op een ander forum gelezen dat ik het moest proberen zonder 0 voor mijn mobiele nummer, helaas werkt dit ook niet. Verder zeiden Tele2 medewerkers dat men een eigen topic aan moesten maken om goed geholpen te worden. Dus, help alsjeblieft!

Groetjes,
Roos
icon

Beste antwoord door rooosshirean 7 april 2015, 12:43

Jaaaa het is gelukt! Heel erg bedankt voor je hulp Su Ling!

Groetjes Roos!

Hoi Roos!

Er is een nieuwe activatiemail gestuurd naar je Gmail adres. Zou je de stappen willen doorlopen die daar instaan? Als het goed is, zou je na het activeren in moeten kunnen loggen met je e-mailadres en het wachtwoord wat je erbij hebt gekozen.

Ik hoor het graag.
Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Roos,

Balen dat het je niet meer lukt om in te loggen! Ik zou graag willen weten wat je precies zag toen je weer opnieuw in probeerde te loggen. Kreeg je een foutmelding te zien? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Hoi Su Ling,

Er komt dit te staan: "Het inloggen is niet gelukt. Controleer je inloggegevens en probeer het nog een keer."
Ook kwam er onder nummer/email en wachtwoord een captcha te staan.

Ik heb een afbeelding bijgevoegd met de foutmelding.

Groetjes,
Roos

Hoi Roos,

Balen dat het je niet meer lukt om in te loggen! Ik zou graag willen weten wat je precies zag toen je weer opnieuw in probeerde te loggen. Kreeg je een foutmelding te zien? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Roos!

Ik wil graag je NAW-gegevens en klantnummer ontvangen in een privébericht. Ik ga even voor je kijken!

Groetjes,

Su Ling
NAW-gegevens? You've lost me there haha.

Hoi Roos!

Ik wil graag je NAW-gegevens en klantnummer ontvangen in een privébericht. Ik ga even voor je kijken!

Groetjes,

Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi rooosshirean!

Excuses voor deze late reactie! Ik zie dat je bericht er even tussenuit is geglipt! Met NAW-gegevens bedoel ik naam, volledig adres en woonplaats. Mocht je nog hulp nodig hebben, stuur deze dan alsnog in een privébericht samen met je klantnummer!:)

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi rooosshirean,

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik heb een activatiemail naar je gmail adres gestuurd. Heb je deze ontvangen. Zo ja, kan je mij laten weten of het is gelukt? Zodra je op de activatielink hebt geklikt, kan je een wachtwoord invoeren. Wanneer je dat hebt gedaan, kan je inloggen en dien je nogmaals je e-mailadres in te vullen. Naar aanleiding hiervan krijg je weer een activatiemail waarna je een wachtwoord in moet voeren. Dit is namelijk voor het activeren van de nieuwe Mijn Tele2 omgeving. Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Su Ling
Hoi Su Ling,

Helaas doet hij het nog steeds niet. Als ik op de activatielink heb geklikt, kom ik op het inlogscherm. Ik klik dan op "Activeer mijn account" en moet dan mijn mailadres invullen. Mijn emailadres wordt dan niet herkent, er staat dit: "We hebben op basis van je gegevens je niet kunnen herkennen in het nieuwe systeem. Vul hier nog een keer je e-mailadres in om je account activeren."
Als ik dit doe, dan krijg ik dit scherm:

Hierna begint het proces weer opnieuw..

Doe ik iets verkeerd ofzoiets? Word er een beetje moedeloos van...

Groetjes Roos

Hoi rooosshirean,

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik heb een activatiemail naar je gmail adres gestuurd. Heb je deze ontvangen. Zo ja, kan je mij laten weten of het is gelukt? Zodra je op de activatielink hebt geklikt, kan je een wachtwoord invoeren. Wanneer je dat hebt gedaan, kan je inloggen en dien je nogmaals je e-mailadres in te vullen. Naar aanleiding hiervan krijg je weer een activatiemail waarna je een wachtwoord in moet voeren. Dit is namelijk voor het activeren van de nieuwe Mijn Tele2 omgeving. Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Roos!

Jammer dat de link je weer niet naar de juiste pagina verwijst. Ik ga er naar kijken en ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Roos!

Er is een nieuwe activatiemail gestuurd naar je Gmail adres. Zou je de stappen willen doorlopen die daar instaan? Als het goed is, zou je na het activeren in moeten kunnen loggen met je e-mailadres en het wachtwoord wat je erbij hebt gekozen.

Ik hoor het graag.
Groetjes,
Su Ling
Jaaaa het is gelukt! Heel erg bedankt voor je hulp Su Ling!

Groetjes Roos!

Hoi Roos!

Ik hoor het graag.
Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Roos!

Wat goed!!:) Fijn om te horen. Graag gedaan hoor! Ik wens je nog een prettige dag verder.

Groetjes,
Su Ling