beantwoord

Inloggen mijntele2 app

• 23 april 2017
  • 3 reacties
  • 78 x bekeken

Reputatie 2
Ach, laat ik het maar weer eens melden: ik heb wéér eens geen inzage in het verbruik. Ja, dat is natuurlijk veel te vaak om telkens te melden, maar omdat het bekend is en er niks aan wordt gedaan, wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet meer meld. En jawel, ik ken de voorgestelde oplossingen: app ieder dag opnieuw installeren, inloggen op tele2 en via die weg hopen op inzage. Maar ik wil tele 2 even melden dat ik juist daarom alleen de app gebruik. Voor het gebruiksgemak. Ik weet dat jullie je klanten negeren maar is dit geen vreemde manier? Kunnen we niet agspreken dat we de rekening niet betalen, elke keer wanneer er geen inzage is in het gebruik? In dat geval zouden jullie denk ik niet meer bestaan. Ik zou zeggen: probeer het eens op een een eerlijke manier en luister naar je klanten. Dan zul je zien dat dat méér oplevert. Hadden jullie niet gedacht hè? Weet je wat, het is misschien nog niet te laat. Probeer het eens!
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 24 april 2017, 09:47

Hoi Jola, het probleem is inmiddels opgelost en voor beide Apps (iOS en Android).
Als je de App opnieuw installeert kan je alles weer inzien.

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 2
Geen inzage...
Reputatie 7
Badge
Er is wel inzage via de site. Ik las dat er voor Android inmiddels een nieuwe app klaar staat. Voor iOS is deze ook gereed, maar Apple moet deze eerst goedkeuren zoals bij alle apps in de AppStore.
Badge
Hoi Jola, het probleem is inmiddels opgelost en voor beide Apps (iOS en Android).
Als je de App opnieuw installeert kan je alles weer inzien.

Groetjes, Maris