Inloggen MijnTele2

• 3 november 2015
  • 1 reactie
  • 145 x bekeken

Beste klantenservice,

Ongeveer een maand geleden was ik eindelijk overgeschakeld op jullie nieuwe 4g-netwerk.
Dit bevalt goed en de snelheden zijn goed. Alleen sinds ik ben overgezet, kan ik niet meer inloggen op mijn Tele2.

Als ik via de mobiele app probeer in te loggen, krijg ik een melding dat mijn gegevens nu niet kunnen worden opgehaald, en het aantal MB blijft steken op 4000 (waar ik de maand mee begin). Balminuten en sms wordt niet weergegeven.

Als ik via de website probeer in te loggen gebeurt er nog iets vreemders. Zoals u in de afbeelding kunt zien kan ik wel inloggen, maar direct na het inloggen komt er een soort server-login scherm tevoorschijn waarop staat dat ik opnieuw mijn gegevens moet invoeren. Als ik dit doe krijg ik dat scherm opnieuw, en moet in dus oneindig blijven inloggen. Het is ook niet mogelijk om op annuleren te drukken.

Het is in ieder geval onmogelijk om mijn verbruik en facturen in te zien. Dit is erg onhandig en vervelend, omdat het op die manier een stuk lastiger is om uit te komen met je MB's.

Ik heb nog geen telefonisch contact gehad met de klantenservice, omdat de wachttijden daar vaak enorm lang zijn, dus ik hoop dat u mij kunt helpen. Ik zou graag weer in kunnen loggen.

Met vriendelijke groet,

Nanning van Rossen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Hoi Nanning van Rossen,

Om te beginnen met iets positiefs, top dat je gebruik kan maken van ons 4G netwerk en het netwerk goed bevalt!
Helaas is er iets misgegaan met het uploaden van de afbeelding, deze is namelijk niet meegenomen in je bericht.
Ik heb eerlijk gezegd nog niet van dit issue gehoord dus ik zou graag alsnog de afbeelding even willen zien als dat mogelijk is.

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Dan kan ik direct voor je nakijken wat je actuele verbruik is.

Groetjes Maurice