Inloggen MijnTele2

• 21 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 133 x bekeken

Ik heb al maanden last van een slechte verbinding op mijn telefoon. Hiervoor wordt ik op de site geholpen door een instelling aan te passen in mijn telefoon. Na deze instelling aangepast te hebben, heb ik de dagen erna weer verbinding maar begint het gedoe weer opnieuw. Na contact te hebben gehad met een medewerker van Tele2 werd mij geadviseerd om op MijnTele2-account te kijken voor meer mogelijke oplossingen en anders voor mijn klantnummer zodat ik verder geholpen kon worden. Toen ik bij MijnTele2 probeerde in te loggen, kreeg ik de melding dat mijn account niet bekend was bij Tele2. Dit kwam mij heel vreemd voor want ik heb hier eerder mijn facturen bekeken. Ik werd doorgestuurd naar een pagina waardoor dit zou kunnen. Na mijn account opnieuw geactiveerd te hebben en een nieuw wachtwoord aan gemaakt te hebben, probeerde ik opnieuw in te loggen. Dit was alweer niet mogelijk doordat mijn account niet geactiveerd bleek te zijn. Hierdoor heb ik mijn mail gecontroleerd voor een eventuele activeringsmail. Deze mail was er echter niet. Ik heb opnieuw geprobeerd mijn account te activeren en hierna kreeg ik de melding dat mijn wachtwoord onjuist was. Hierop heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd en kreeg ik een pincode naar mijn mobiel toegestuurd. Hierna kon ik een nieuw wachtwoord instellen en zou ik kunnen inloggen. Helaas kon dit na die tijd ook niet meer. Ik heb meerdere keren geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen maar dit is meerdere malen mislukt. Nu zit ik dus met het probleem dat ik geen verbinding heb, mijn klantnummer niet weet waardoor ik niet verder geholpen kan worden, kan mijn factuur niet bekijken op MijnTele2 en ik kan mijn verbruik niet zijn in de Tele2 app.
Eerder heb ik al problemen met Tele2 in verband met schade aan mijn toestel en hiermee gaan de problemen dus gewoon door.
Wat moet ik met dit probleem doen, of nog beter, hoe kan het opgelost worden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge +4
Hoi Been1402,

Wij zijn hier om je te helpen dus dat doe ik in deze dan ook graag!

Ik hoor je eigenlijk 2 dingen zeggen; de verbinding op je toestel werkt niet optimaal en je kunt niet meer inloggen in MijnTele2.

Wat betreft de instellingen, heb je het hier over internet op je mobiel of spraak? Afhankelijk van je antwoord heb ik meer informatie van je nodig om dit te kunnen oplossen maar daar komen we later op terug.
Voor MijnTele2 dien ik eerst na te kijken of er toevallig niet al een activatie in werking is gezet. Het is natuurlijk theoretisch mogelijk dat deze in werking is gezet onder een ander e-mailadres dan je verwacht, waardoor je dus ook geen activatiemail vindt in de inbox waar jij kijkt.
Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je mobiele nummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit!

Ik hoor het graag van je!

Groetjes Maurice
Badge +4
Dank je wel voor het versturen van je gegevens! Ik heb enkel nog je geboortedatum nodig om aan de slag te kunnen.
Zou je die nog even willen sturen? :D

Groetjes