beantwoord

Inloggen mijn Tele2 mobiel abbonement

  • 27 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 220 x bekeken

Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggen op mijn Tele2. Bij het inloggen staat er dat ik mijn account nog niet geactiveerd heb. Dit heb ik al wel gedaan en heb eerst ook altijd gebruik gemaakt van mijn Tele2. Wanneer ik vervolgens mijn account activeer en inlog staan er helemaal geen gegevens. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 2 november 2015, 21:28

Hoi Martijn,
Dat is een merkwaardige situatie.
Zou je eens een screenshot willen maken van hetgeen wat je te zien krijgt.

Zou je het ook eens via een andere browser willen proberen?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Martijn,
Dat is een merkwaardige situatie.
Zou je eens een screenshot willen maken van hetgeen wat je te zien krijgt.

Zou je het ook eens via een andere browser willen proberen?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Martijn,

Ik heb geen reactie meer gehad, daarom kom ik even vragen hoe het ermee staat. Kun je nog steeds niet inloggen?
Als dit het geval is, wil je dan alsnog een screenshot willen sturen en het proberen via een andere browser?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Martijn,
Helaas heb ik geen reactie gehad op mijn laatste twee berichtjes.
Ik ga daarom dit topic sluiten. Als je toch nog vragen hebt omdat je probleem nog steeds niet is opgelost, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen op het forum.
Groetjes Kiko