Inloggen Mijn Tele2 lukt niet

• 14 november 2015
  • 16 reacties
  • 438 x bekeken

Ik kan al een aantal maanden niet inloggen bij Mijn Tele2, ik heb mijn wachtwoord al een aantal keer veranderd maar dit lijkt niet te werken.

Zouden jullie mij kunnen helpen.

Groet Nwankwo

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 2
Badge
Is dit de eerste keer dat je probeert in te loggen?
Nee, ik heb hiervoor al een jaar gewoon kunnen inloggen. Sinds een paar maanden lukt dit dus niet meer.
Reputatie 2
Badge
Nee, ik heb hiervoor al een jaar gewoon kunnen inloggen. Sinds een paar maanden lukt dit dus niet meer.

Erg raar.

Zou je kunnen proberen om je account opnieuw te kunnen activeren?
Dit kan je doen via: https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/activateAccount.html
Dan krijg ik het bericht dat ik mijn account al heb geactiveerd...
Reputatie 6
Badge +1
Gebruik je wel een email adres wat bij Tele2 bekend is? En geen 06 nummer gebruiken.
Gebruik je wel een email adres wat bij Tele2 bekend is? En geen 06 nummer gebruiken.

Jazeker. Je moest op een gegeven moment je e-mailadres gaan gebruiken ipv je 06-nummer (door deze te activeren), dat heb ik toen ook gedaan. Sindsdien kan ik niet meer inloggen.
Reputatie 6
Badge +1
Probeer de cache van de browser eens te legen. En als dat te ingewikkeld is, probeer eens op een andere computer.
Probeer de cache van de browser eens te legen. En als dat te ingewikkeld is, probeer eens op een andere computer.
Geprobeerd maar geen succes... Ik heb mijn wachtwoord ook nog een paar keer geprobeerd te veranderen via sms en e-mail maar dit levert ook niks op.
Reputatie 5
Badge +3
Is al 2 jaar in storing schijnt niet op te lossen te zijn, zelf met alle poppenkast ongein met browser legen en wachtwoord resetten, hoe jaag je de klanten weg om niet als bedrijf niet in staat te zijn een verbruikersapp. goed te laten functioneren na 2 jaar,..dat zijn natuurlijk allang geen kinderziektes meer maar onkunde!!
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben een relatief nieuwe klant waar het allemaal wel werkt. De Tele2 app draait hier op een Samsung S6 en het webbased Mijn Tele2 staat op een eenvoudige Windows 10 computer, met een snelkoppeling op de Chrome browser favorietenbalk. Ik heb geen enkele reden om aan de kwaliteit van de software te twijfelen. Het doet wat het doen moet.
Reputatie 5
Badge +3
Dan blijft het wel uitermate vreemd dat er hier en op de facebook pagina van Tele2 steen en been geklaagd word over de verbruikersapp,..
Dat zal heus niet voor niks zijn, die klachten zijn er al 2 jaar en elke keer is er weer een update, en die is er niet omdat het ze goed werkt,..
Reputatie 6
Badge +1
Waarom werkt de app bij ons dan wel goed?
Reputatie 7
Badge +5
Omdat jij gelijk in het nieuwe systeem gezet bent, "oude" klanten moeten van het oude naar het nieuwe systeem geporteerd worden.
Het nieuwe systeem krijgt up-dates, het oude systeem brokkelt gewoon af vandaar al die (steeds nieuwere) problemen die de kop op blijven steken.
Badge +2
Daarnet heb ik moeiteloos in gelogd in "mijntele2" met alleen de naam en wachtwoord. Dus NIET met @tele2.nl achter de naam.
Hij staat nu nog aan en er niets mis mee hier. Gedaan met Windows10 en Firefox.
Probeer dat ook maar eens.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Nwankwoh,

Ervaar je het probleem nog steeds? Zo ja, wat voor foutmelding krijg je precies? Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privbericht? Ook ben ik benieuwd via welk e-mail adres jij probeert in te loggen. Wil je mij dat ook vertellen in dat privébericht?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Het is nu al een tijdje geleden dat ik jou om gegevens heb gevraagd. Ik zal dit topic nu sluiten.