beantwoord

Inloggen app

  • 24 april 2017
  • 2 reacties
  • 60 x bekeken

Inloggen in de app lukt niet. Sl 2 keer mijn wachtwoord gewijzigd. Niks helpt. Lastig als je in het buitenland zit.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 25 april 2017, 08:35

Dag Robbies!

We snappen dat je de App graag wil gebruiken terwijl je in het buitenland zit!

De afgelopen dagen hebben wij een storing gehad met de App wat waarschijnlijk bij jou ik een invloed heeft gehad, zou je de App eens kunnen verwijderen en vervolgens opnieuw willen installeren?
Waarschijnlijk zou je dan gewoon moeten kunnen inloggen!

Lukt het niet zou je willen kunnen kijken of je op een computer mogelijk is om in te loggen?


Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Dag Robbies!

We snappen dat je de App graag wil gebruiken terwijl je in het buitenland zit!

De afgelopen dagen hebben wij een storing gehad met de App wat waarschijnlijk bij jou ik een invloed heeft gehad, zou je de App eens kunnen verwijderen en vervolgens opnieuw willen installeren?
Waarschijnlijk zou je dan gewoon moeten kunnen inloggen!

Lukt het niet zou je willen kunnen kijken of je op een computer mogelijk is om in te loggen?


Groetjes, Maris
Thnx. Ja, nu doet ie t.