beantwoord

Inkomende oproepen komen soms niet binnen

  • 17 November 2021
  • 3 reacties
  • 1326 x bekeken

Als mensen mij bellen krijgen ze soms te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is. Andere keren komen de oproepen wel binnen. Ik heb volledig bereik in de regio waar ik woon, en heb geen instellingen zoals ‘niet storen’ aanstaan. Ca. 45 minuten na de gemiste oproep krijg ik een sms dat ik een oproep gemist heb. De oproep staat ook niet in mijn lijst met gemiste oproepen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 18 November 2021, 09:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3

Als mensen mij bellen krijgen ze soms te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is. Andere keren komen de oproepen wel binnen. Ik heb volledig bereik in de regio waar ik woon, en heb geen instellingen zoals ‘niet storen’ aanstaan. Ca. 45 minuten na de gemiste oproep krijg ik een sms dat ik een oproep gemist heb. De oproep staat ook niet in mijn lijst met gemiste oproepen.

Gebruik je toevallig Vowifi? (bellen via wifi) Dat werkt helaas niet altijd even goed.

Als mensen mij bellen krijgen ze soms te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is. Andere keren komen de oproepen wel binnen. Ik heb volledig bereik in de regio waar ik woon, en heb geen instellingen zoals ‘niet storen’ aanstaan. Ca. 45 minuten na de gemiste oproep krijg ik een sms dat ik een oproep gemist heb. De oproep staat ook niet in mijn lijst met gemiste oproepen.

Gebruik je toevallig Vowifi? (bellen via wifi) Dat werkt helaas niet altijd even goed.

Nee dat heb ik ook uit staan.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Koen, allereerst welkom op de Community!

Dit is een bekend probleem en we werken er hard aan om dit op te lossen.

Zou je het volgende willen proberen:

Je toestel volledig uit- en opnieuw in te schakelen. Mocht dit niet helpen, probeer dan ook automatisch een ander netwerk te selecteren en daarna weer die van ons. Dit zorgt ervoor dat je opnieuw wordt aangemeld en is daarom essentieel.

Mocht het met bovenstaande nog niet werken, laat het me dan weten. Dan maak ik een case aan voor mijn technische collega’s. Dan zal ik je via een privebericht om wat extra informatie vragen. Geen zorgen, het komt goed! :smile: