beantwoord

ingangsdatum sim only abonnement

Ik heb online een sim only abonnement besteld. Mijn abbo verloopt aanstaande zondag, gaat mijn sim only dan automatisch op maandag in als ik geen nieuwe simkaart heb besteld? Ik ben al klant bij tele2, dus ik heb ervoor gekozen om mijn simkaart te houden. In de mail die ik heb gekregen staat namelijk alleen informatie over de levering van de simkaart, en niet over wanneer het abonnement ingaat als ik al een simkaart heb,

icon Beste antwoord door laaaaauuu 14 maart 2015, 11:33

Velma van Tele2 schreef:

Hoi laaaaauuu,

Leuk dat je bij ons je sim-only abonnement hebt afgesloten 🙂. Heb je ook een bevestiging ontvangen over het nieuwe sim-only abonnement? Welke startdatum staat daarin? Wat voor abonnement heb je op dit moment? Als je een abonnement had met toestel dan gaat je sim-only in als het huidig abbo is verlopen, in jouw geval morgen begrijp ik. Als je al een sim only abbo had en je hebt verlegd met opnieuw een sim only abbo dan gaat dat per direct in. Weet je zo voldoende?

Groetjes,

Velma

Ja, helemaal duidelijk! Bedankt 🙂

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

laaaaauuu schreef:

Ik heb online een sim only abonnement besteld. Mijn abbo verloopt aanstaande zondag, gaat mijn sim only dan automatisch op maandag in als ik geen nieuwe simkaart heb besteld? Ik ben al klant bij tele2, dus ik heb ervoor gekozen om mijn simkaart te houden. In de mail die ik heb gekregen staat namelijk alleen informatie over de levering van de simkaart, en niet over wanneer het abonnement ingaat als ik al een simkaart heb,

Je hebt dus je abonnement verlengd?
Een verlenging kun je aanvragen 4 maanden voor je contract is afgelopen en gaat meteen in.
Of je dezelfde simkaart houden zal weet ik niet, het is mogelijk dat je een andere krijgt omdat Tele2 4G gaat leveren. En het hangt er ook vanaf of je weer hetzelfde abonnement hebt gekozen.
Maar verlenging gaat meteen in.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi laaaaauuu,

Leuk dat je bij ons je sim-only abonnement hebt afgesloten 🙂. Heb je ook een bevestiging ontvangen over het nieuwe sim-only abonnement? Welke startdatum staat daarin? Wat voor abonnement heb je op dit moment? Als je een abonnement had met toestel dan gaat je sim-only in als het huidig abbo is verlopen, in jouw geval morgen begrijp ik. Als je al een sim only abbo had en je hebt verlegd met opnieuw een sim only abbo dan gaat dat per direct in. Weet je zo voldoende?

Groetjes,

Velma
Hoi Velma

Bedankt voor het aanvullen van mijn antwoord.
Jammer dat je alweer de vraag niet gelezen hebt. Er staat geen startdatum in de mail anders zou er nu nirt naar gevraagd worden.en ja er is al een mail ontvangen Maar daarin staat alleen info over levering simkaart.
Ik vind dit dus niet respectvol er blijkt uit je antwoird alleen maar dat de vraag je niet interessseert .
karin303 schreef:

laaaaauuu schreef:

Je hebt dus je abonnement verlengd?
Een verlenging kun je aanvragen 4 maanden voor je contract is afgelopen en gaat meteen in.
Of je dezelfde simkaart houden zal weet ik niet, het is mogelijk dat je een andere krijgt omdat Tele2 4G gaat leveren. En het hangt er ook vanaf of je weer hetzelfde abonnement hebt gekozen.
Maar verlenging gaat meteen in.

Ja, ik heb mijn abonnement verlengd. Oké, bedankt!
Velma van Tele2 schreef:

Hoi laaaaauuu,

Groetjes,

Velma

Ja, helemaal duidelijk! Bedankt 🙂
Reputatie 4
Badge +5
Graag gedaan laaaaauuu, als je nog andere vragen hebt aarzel dan niet om deze te stellen.

Fijn weekend,

Velma