beantwoord

Ingangsdatum Abonnement Tele2

• 29 februari 2016
  • 2 reacties
  • 165 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo!
Twee dagen geleden heb ik bij jullie een abonnement afgesloten in combinatie met een nieuwe Samsung. Deze wordt pas 14 maart geleverd, en ik kan dan ook pas vanaf 14 maart gebruik maken ervan. Volgens mijn tele2 profiel gaat mijn abonnement echter al op 27 februari in?? Dat is gek, aangezien ik nog geen producten heb ontvangen en van jullie mobiele diensten gebruik kan maken. Ik kan dit pas halverwege maart, en dan moet ik blijkbaar ook voor al voor half maart betalen? Lijkt mij niet de bedoeling. Ik kan pas bellen met mijn nieuwe telefoon en simkaart vanaf 14 maart.
Ik hoor graag van jullie hoe dit nu kan.

*** Bericht aangepast door moderator ***
Met vriendelijke groeten
Daniëlle
icon

Beste antwoord door karin 29 februari 2016, 17:57

Je abonnement gaat in op het moment van aanvraag. Abonnementskosten echtér worden pas in rekening gebracht op het moment dat je van de diensten gebruik kunt maken. Voor Maart zullen dat kosten zijn vanaf 14 Maart dus.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Je abonnement gaat in op het moment van aanvraag. Abonnementskosten echtér worden pas in rekening gebracht op het moment dat je van de diensten gebruik kunt maken. Voor Maart zullen dat kosten zijn vanaf 14 Maart dus.
Top, dankjewel!