vraag

Ingang abonnement

  • 1 mei 2020
  • 1 reactie
  • 113 x bekeken

Ik heb 2 maanden geleden een telefoon inclusie abonnement besteld bij jullie met nummerbehoud. De telefoon de volgende dag geleverd gekregen maar het nieuwe abonnement kon nog niet ingaan omdat er problemen waren met het nummerbehoud. Meerdere keren contact opgenomen telefonisch en het zou komen door een storing bij Vodafone waardoor alles handmatig ingevoerd zou moeten worden en het hierdoor dus langer duurt. Echter, in de tussentijd is bij het overzetten van mijn nummer wel mijn oude abonnement al stopgezet en gaat mijn abonnement bij jullie pas op 20 mei in. Ik ben nu dus ruim 3 weken onbereikbaar en heb ik geen mobiel internet. Vanwege mijn werk moet ik wel gewoon bereikbaar kunnen zijn. Waarom gaat mijn abonnement pas om 20 mei in en is mijn oude abonnement al stopgezet voordat ik een nieuwe heb?

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Met vriendelijke groet


Reageer