INFORMATIE LEVERING S7 (EDGE)

• 15 maart 2016
  • 9 reacties
  • 728 x bekeken

Reputatie 1
  • Is lekker bezig
  • 6 reacties
Ik heb net - voor de vierde keer in 4 dagen - de klantenservice van Tele 2 gebeld, en EINDELIJK kreeg ik dan antwoord.

Er is een tekort aan toestellen; Tele2 heeft minder telefoons besteld dan pre-orders. Ze wachten nu op de nieuwe voorraad telefoons, maar hebben GEEN ENKEL idee wanneer deze binnen komen. Dit zou morgen kunnen zijn, maar ook pas over 2 weken o.i.d. Geen informatie dus.
De enige mogelijke optie is dus afwachten en duimen.

Voor mij zelf is dit gigantisch irritant aangezien ik vrijdag moet werken en daarvoor een werkende telefoon nodig heb. Dat wordt maar kennissen HEEL lief aankijken...

Ongelofelijk dat dit niet wordt doorgecommuniceerd aan de klanten en dat ik 4x moet bellen, in totaal zo'n 2 uur lang door de wachtrij.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 1
Nope want bij Samsung controleren ze het ordernummer als die bestelling dus geannuleerd worden krijg je hem niet meer. Wel jammer aangezien je origineel het toestel ge-preorderd hebt en je haalt hem zelfs nog steeds met een tele2 abonnement alleen nu via mediamarkt maar dat is blijkbaar geen oplossing laten we maar hopen dat ze 18/19 maart gelerverd worden.
Is het mogelijk de VR bril te bestellen, abbo annuleren en dan bijvoorbeeld toestel halen bij MediaMarkt of zo?

Dit is helaas niet mogelijk. Als dit mogelijk was had ik het al lang al gedaan... Rot service...
Is het mogelijk de VR bril te bestellen, abbo annuleren en dan bijvoorbeeld toestel halen bij MediaMarkt of zo?
@Shell1983 bedankt voor de tip. Ga ik zo gelijk ff doen dan.
Ja die kun je al bestellen.bij samsung promoties.je hebt kopie van je bevestigingsmail van je bestelling nodig. Er moet iig een order-,bestel- of klantnummer in staan. Kijk maar bij de actievoorwaarden bij samsung 😉 wat in de tele2 mail staat klopt dus niet.. heb m zelf ook al besteld. Binnen 8 weken thuis bezorgd.
Wauw... ik ben echt echt heel blij dat ik vanochtend mijn pre-order heb gecancelled en gewoon in de winkel mijn s7 egde heb gehaald nu ik dit lees. Het is echt een mooi toestel. Ik hoop dat jullie hem snel krijgen, ik zelf was het wachten gewoon zat.
En hoe zit het met de gratis gear vr ??? Die je moet activeren voor 23 maart?? Wordt die actie ook verlengt als mijn telefoon pas over 2 weken wordt verstuurd
Ja ik las net in een artikel dat de preorders bij samsung nederland een recordhoogte hebben van 2,5x meer dan bij zijn eerdere versies...dus misschien ligt daar t euvel..was niet gerekend op zulke grote aantallen misschien :?
Badge
Klopt, dit antwoord kreeg Ik ook eindelijk na blijven bellen en vragen. Afwachten dus! Moet zelf volgende week vanwege familieaangelegenheden naar andere kant van het land dus dat ga Ik niet 'even' op en af doen. Zal wel goed komen 🙂 Ik hou de goede hoop er in :)

Maar wel erg slecht dat Tele2 op dit moment in geen velden of wegen te zien is bij dit soort vragen....

Op Facebook krijgt ook niemand antwoord...

@ Tele2 het zou jullie veel meer sieren om gewoon te communiceren omtrent dit onderwerp ipv verstoppertje spelen, just my 2 ct 🙂