[Info] Alles over toestelhulp

• 31 juli 2020
  • 0 reacties
  • 84 x bekeken

Reputatie 4
Badge

Heb je net een nieuw toestel en heb je hulp nodig met het correct instellen? Of zou je graag jouw contacten overzetten van jouw oude telefoon naar je nieuwe telefoon? Of ervaar je problemen met jouw internetverbinding? Als je op zoek bent naar antwoorden op die vragen, dan ben je hier aan het juiste adres. Dat en meer kun je fixen met de toestelhulp op onze website.    

Waar vind ik jullie toestelhulp? 

Ik denk dat dat inderdaad de belangrijkste vraag is. De toestelhulp vind je onderaan in deze FAQ, of op onze website, namelijk hier.  

Wat kan ik met de toestelhulp? 

Zoals de naam al impliceert: alle hulp rondom jouw toestel! Het helpt jou bijvoorbeeld de juiste instellingen te vinden zodat je optimaal kunt genieten van ons supersnel 4G netwerk. Dit geldt voor ons netwerk in het binnen- en buitenland. Heb je vragen over de beveiliging van de telefoon? Of over software updates? Say no more, toestelhulp is daar voor jou. Daarnaast helpen we jouw batterijduur te verlengen en jouw data te beperken. Wat wil je nog meer? 

Hoe werkt het? 

Het werkt super gemakkelijk en snel. Op de toestelhulppagina vind je allereerst een aantal verschillende populaire toestellen. Staat jouw toestel daar niet bij? Dan scroll je iets verder naar beneden om jouw toestel te vinden door te selecteren op merk. Wanneer je jouw mobiel hebt gevonden, spreekt het allemaal voor zich. Alle hulp is stap voor stap uitgelegd, zodat je mega snel jouw probleem kunt fixen!  

De Toestelhulp: 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/?gclid=CjwKCAjwgdX4BRB_EiwAg8O8HUjUPR1ZVESRJPAUejBLQJhOy5w4zTgi72PQF3_nfT244h37CVLHVRoCcOsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 

Heb je alle stappen doorlopen en kom je er tóch niet uit, laat het ons dan weten, dan staan we direct voor je klaar om jouw issue met je telefoon alsnog te fixen! 
De toestelhulp kan je ook in jouw bericht op de Community plaatsen in een reactie. Meer hierover lees je hier.

0 reacties

Geen reactie

Reageer