Ineens in de min

• 31 januari 2017
  • 17 reacties
  • 263 x bekeken

Ik wilde eergister van onbeperkt naar 300 maar later ging ik weer terug. Maar wilde niet. Normaal wil het wel. Ineens ben ik 50 cent in de min. Paar uur later 2,75 en nu 22,75 euro. Zomaar. Ik heb niet gebeld en gesmst. En nu kan ik niet inloggen op Mijntele2 account.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Jammer dat niemand van Tele2 hier reageert De storing is er nog steeds zie ik net
Reputatie 7
Badge +4
Als je de factuur afwacht zie je precies welke bedragen in rekening worden gebracht. Klantenservice kan dat ook niet inzien voordat de factuur is opgemaakt en je de detailpagina erbij krijgt.
Ik wil weer onbeperkt en 1000 mb en dat gaat nu ff niet want storing.
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt net een upgrade besteld. Die blijft dan actief tot aan het einde van je factuur periode. Als je maar net voor het einde weer naar je oude gaat, dan wordt je volgende factuur periode weer de oude actief.
Nee hoor,want heb vaker in de maand omhoog omlaag gedaan en dat kon altijd zonder problemen. Werk je bij Tele2?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, moderators kun je herkennen aan "naam VAN TELE2". maar die pakken topics op in chronologische volgorde, en dat kan een paar dagen duren.
Maar als je directe hulp nodig hebt kun je beter de klantenservice bellen. Dan kunnen die misschien de bundel naar beneden zetten.
Zijn ze al mee bezig want is storing bij die afd en moet wachten en wil liever onbeperkt want nu heb ik 300
Erg jammer dat niemand van Tele2 hier reageert en ik maar bijna 5 dagen wachten
Reputatie 5
Badge +2
@Bosniangirl

Ik snap dat het wachten wat lang duurt. Ik ben het met je volledig eens hierin. Ik moet helaas merken dat de reactie tijd van moderators in de afgelopen weken enorm afgezwakt is. Bellen is in dat geval dan het snelste.

Besides all that. Spammen door middel van te reageren op allerlei andere topics van andere klanten heeft geen zin. Dit is zelfs tegen de huisregels van het forum.

Ondanks dat je aardig lang aan het wachten bent is dit niet een van de meest handige opties. De vraag die je hier stelt kunnen andere forum gebruikers helaas niet beantwoorden vandaar dat Eric ook al je adviseerde om te bellen met de klantenservice. Het is of dat... Of geduldig wachten op een reactie.
@Bosniangirl

Ik snap dat het wachten wat lang duurt. Ik ben het met je volledig eens hierin. Ik moet helaas merken dat de reactie tijd van moderators in de afgelopen weken enorm afgezwakt is. Bellen is in dat geval dan het snelste.

Besides all that. Spammen door middel van te reageren op allerlei andere topics van andere klanten heeft geen zin. Dit is zelfs tegen de huisregels van het forum.

Ondanks dat je aardig lang aan het wachten bent is dit niet een van de meest handige opties. De vraag die je hier stelt kunnen andere forum gebruikers helaas niet beantwoorden vandaar dat Eric ook al je adviseerde om te bellen met de klantenservice. Het is of dat... Of geduldig wachten op een reactie.

Ik spam niet. Ik heb al gebeld,gechat en getwitter met hun.
Reputatie 7
Badge +4
Bellen, chat, twitter EN het forum met allemaal dezelfde vraag.. dat klinkt behoorlijk als spammen.
Ik vind van niet,duurt te lang,klaar
Reputatie 7
Badge +4
Op alle kanalen dezelfde vraag stellen maakt de app niet eerder gerepareerd. Bellen lijkt het meest aangewezen kanaal om je bundel aan te passen, daar kunnen ze je 'verifieren'.
Gaat niet om de app maar om de abbo,die is blijven steken zeggen ze toen ik van 300 terugging naar onbeperkt(morgen een week geleden). Was zomaar in de min en had abbo weer terug naar onbeperkt gedaan maar helaas niet gelukt dit keer(dit is de eerste keer dat niet lukt). Op die afd hebben ze ff storing,ze zijn ermee bezig maar morgen is al een week.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is geen storing op de afdeling maar in het systeem en dus elk communicatie kanaal krijg je hetzelfde antwoord. Er zal als e.e.a. is opgelost vast wel een vergoeding aan te vragen zijn.
Klopt,in systeem idd. Wat betekent eea?
Ik heb ff op Google gezocht wat betekent eea en betekent een en ander. Klopt,ik kan wanneer het weer ok is soon vergoeding aanvragen. Komt vast goed,maar duurt te lang.