Ineens afgesloten

• 28 juli 2016
  • 5 reacties
  • 175 x bekeken

Ik ben gisteren ineens afgesloten, terwijl ik geen openstaande rekeningen heb en ik kan niet inloggen op mijntele2, want als ik mn ww opvraag dan zegt hij steeds: sorry, probeer het later nog een keer .. kan je mij helpen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik ben zeer boos op jullie!!!
Reputatie 1
Badge
Beste Naomi, zeer vervelend dat je zonder medeweten bent afgesloten.... Als je alles hebt betaald en op tijd dan is deze afsluiting een vergissing van Tele2. De moderators reageren normaal gesproken binnen 5dgn. Wat betreft de site, bij mij werkt ht. Misschien op een latere tijdstip opnieuw proberen..... succes
Reputatie 1
Badge
Voor de andere reactie, je mobiele nummer op een openbare site zetten is niet verstandig. Als je boos bent is ht misschien handig om dit meer toe te lichten..... misschien moet je een eigen topic plaatsen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Naomi de roode,

Wat vreemd dat je afgesloten bent wanneer je al je rekeningen hebt betaald. Ik zou graag even met je mee willen kijken mocht je nog steeds niet actief zijn.

Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

@ 0652381457
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag"te klikken. Bedankt ditisgeengeschiktenaam voor het meedenken. Wat hij zegt klopt. Het is niet handig om een telefoonnummer als username te gebruiken. Dit is een openbaar forum. Zou je mij in een privébericht 2 andere usernames willen sturen zodat ik dit voor je kan aanpassen. Dit kan je namelijk niet zelf aanpassen.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb niks meer van je vernomen.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh