incsasso en en andere zaken

Er staat bij mij een openstaand bedrag van 58,32 euro. Er staat dat ik binnen een paar dagen wordt afgesloten maar niet precies op welke dag. De brief staat op datum van 11 juni en ik heb de brief pas 13 juni ontvangen.

Ik kan dit bedrag pas 20 juni betalen.
Ik zou wel heel asociaal vinden omdat die 28 euro extra betalen en zeker vanwege dat ik door een fout van JULLIE stond er een bedrag van 10 euro waar ik nooit een bericht van had gehad. Toen kreeg ik zomaar een brief dat ik boven op die 10 euro dood leuk 50 euro extra kon betalen.

Dan heb ik nog een klacht de mobiel ik heb gekregen bij mijn nieuwe abonnement vind ik een rot ding. Is deze mobiel simlock vrij met andere woorden kan ik hem verkopen? Of kan ik kiezen voor een andere telefoon?

Mijn laatste klacht gaat over het internet en tv abonnement dat mijn moeder heeft aangeboden. Wij zouden 20 mb per seconde krijgen maar we kregen maar 13 MB dat is 7 MB MINDER. De TV ging continu op zwart en het kastje aan en uit zetten werkte niet je moest letterlijk heel de stroomkabel er uit trekken en weer in doen om weer normaal tv te krijgen. Pas toen mijn moeder overstapte naar een andere provider kreeg ik te horen dat het aan onze locatie lag dat hadden jullie ook twee jaar geleden kunnen zeggen in plaats van nu pas!

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
> Dat de dagtekening en ontvangstdatum iets afwijken is logisch, de post zit er immers tussen.

> Het incasso proces staat beschreven op: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/openstaande-factuur-betalen/ bij "Vervolgstappen indien incasso mislukt".

> De telefoon die jij hebt gekozen bij het abonnement is direct na aanschaf van jouw, de afbetaling is in 24 maanden. Jij mag dus de telefoon vervangen door een andere en de oude verkopen. De nieuwe telefoon moet wel op de whtelist van Tele2 staan. (even kort, moet een 4G telefoon zijn).

> ADSL verbindingen worden nooit op een snelheid gegarandeerd. Het is TOT 20 Mb. Wel is er een ondergrens, als je daaronder komt kun je kosteloos ontbinden. Maar dat ligt nog veel lager dan 13Mb die je nu haalt. Gemiddeld gezien is dat best een aardige snelheid voor een dergelijke verbinding. Deze is met name afhankelijk van hoeverre je van de wijkcentrale woont.
Oke bedankt voor het duidelijk beantwoorden van mijn vragen.
Reputatie 5
Badge
Hoi vlissingen

Welkom op het forum van Tele2,

Zijn al he vragen beantwood door Eric?

Fijn weekend