incassoburo

Er staat dat de factuur van mei naar incassoburo is.
Apart want we hebben betaald aan tele2 en tot op heden niets vernomen van een incassoburo.
Ook hebben we niets vernomen van tele2 dat deze rekening open stond want anders waren we wel afgesloten.
het betreft factuur nummer nl1807827586.

De rekening is rechtstreeks aan jullie overgemaakt en daar wij niets hebben vernomen van een incasso buro ga ik ervanuit dat de rekening bij tele 2 op betaald staat

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 13 augustus 2018, 11:36

Hoi
Brigitte48

Welkom op het forum van Tele2,

Je hebt geen gegevens ingevuld in je profiel,

Daarom kan ik je nu niet helpen helaas.

Fijne dag,

Arjan

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ben je dan nog niet afgesloten met je abonnement?
nee helemaal niet. daarom is dit zo raar
Reputatie 5
Badge
Hoi
Brigitte48

Welkom op het forum van Tele2,

Je hebt geen gegevens ingevuld in je profiel,

Daarom kan ik je nu niet helpen helaas.

Fijne dag,

Arjan
Brigitte48 schreef:

Er staat dat de factuur van mei naar incassoburo is.
Apart want we hebben betaald aan tele2 en tot op heden niets vernomen van een incassoburo.
Ook hebben we niets vernomen van tele2 dat deze rekening open stond want anders waren we wel afgesloten.
het betreft factuur nummer nl1807827586.

De rekening is rechtstreeks aan jullie overgemaakt en daar wij niets hebben vernomen van een incasso buro ga ik ervanuit dat de rekening bij tele 2 op betaald staat

Volgens mij staat er een factuur nummer bij
Helaas vanuit tele2 nog geen andwoord. ondertussen moeten de bedragen gewoon verwerkt zijn. wel grappig want vandaag een email van bos incasso. Heb deze ook gelijk gemaild met betalingsbewijs en daar krijg je natuurlijk geen andwoord op.
ik wil gewoon nu dat tele2 alles wat betaald is keurig op betaald zet.
Reputatie 7
Badge +4
Je krijgt geen antwoord omdat je geen persoonlijke informatie hebt ingevuld in je profiel.(zie bijdrage van Arjan). Moderators hebben zich aan een bepaald privacy protocol te houden, het oplepelen van een factuurnummer is onvoldoende.
Ik heb me gegevens ingevuld alleen is het telefoon nummer wat mijn dochter gebruikt.
Ik zou ook alleen schriftelijke reacties willen
Reputatie 5
Badge
Brigitte48 schreef:

Ik heb me gegevens ingevuld alleen is het telefoon nummer wat mijn dochter gebruikt.
Ik zou ook alleen schriftelijke reacties willen

Ze hebben juist het telefoon nummer nodig om te achterhalen wat er fout is gegaan.
Ze zullen je niet bellen, maar het maakt het gewoon makkelijker en overzichtelijker.
Ik heb mijn profile helemaal ingevuld en krijg gewoon geen andwoord.
ik heb ondertussen , contact gehad met bos en deze betalingsbewijs gestuurd en nog is het niet opgelost.
Terwijl mijn bedrag bij tele2 is binnengekomen voordat er een brief of email kwam van bos.

Ik wil dit opgelost hebben
Reputatie 7
Badge +4
Als het gaat om een aansluiting op jouw naam, dat gebruikt wordt door je dochter, dan gaat het goed. Als het abonnement staat op naam van je dochter, dan zal zij zelf contact moeten opnemen.
Directe klantenservice is er alleen telefonisch met Tele2. Op dit forum praat je in eerste instantie alleen met klanten. Moderators doen ook mee en zijn te herkennen aan NAAM + van Tele2. Maar ik heb in andere topics gezien dat dat zodra een case bij het incassobureau ligt de klantenservice (en dus ook de moderators) zich er niet meer mee mogen bemoeien. Of dat zo is kan een moderator misschien nog wel zien, maar dat kan even duren, er is maar een beperkt aantal.
Dank je wel Eric voor je andwoord maar tele2 reageert nergens op.
Reputatie 5
Badge
Hoi Brigitte48,

Ik moet je inderdaad doorverwijzen naar Bos incasso, ik kan je helaas hier niet mee helpen.

Fijne dag,

Arjan
Nee arjan want dat geld is op rekening van tele2 gestort. Jullie hebben voirdat ik iets hoorde vab bos al het geld gehad. En ik jan bos mailen wat ik wil met betalingsbewijzen maar ze reageren niet
Reputatie 5
Badge
Hoi Brigitte48,

Volgens onze afspraken met Bos incasso, zul je echt contact met hen moeten opnemen.

Groet Arjan
Beste Arjan

Het geld is gestort op jullie rekening, dus van tele 2.
Pas na enekele dagen dat ik de betaling had gedaan heb ik een email gehad van bos.
Ik heb ze de betalingsbewijzen gestuurd. total geen reactive.
ondertussen 3 mails vertsuurd en nog geen reactie.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik genoeg contact heb opgenomen en wil dat dit opgelost wordt.
Jullie hebben het bedrag binnen maar reageren er ook niet op
Reputatie 5
Badge
Hoi Brigitte,

Blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg geweest naar je.
Ik begrijp je verhaal.
Je moet echt bij Bos incasso zijn.misschien zou je ze eens kunnen bellen

Ik sluit dit topic nu, we kunnen je hierbij niet helpen

Fijne dag,

Arjan