beantwoord

Incassobureau voor betaalde feb rekening

  • 7 april 2017
  • 42 reacties
  • 1525 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Helaas kan ik niet om de procedure heen dat de klant zelf contact dient op te nemen met het incassobureau.
Dit is wat BOS Incasso zelf wil en is afgesproken met Tele2. Als je je betalingsbewijs op stuurt, dan zou er geen probleem moeten zijn verder.
Daarnaast raad ik je aan de factuur van afgelopen maand zo snel mogelijk over te maken.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 7
Badge +5
Manmanman.
Mailtje naar Bos met dosnr.2529807 en het betaal bewijs en klaar is Klara.
Reputatie 1
Bombarie, Ik heb dit drie jaar geleden gehad met een spirtabbonement. Ik ben uiteindelijk twee maanden bezig geqeesr met bewijsstukken sturen. Weer ontvangen. Bevestiging, het was klaar, hoppa volgende bericht...
Weer brief. Weer gebeld, weer alles in orde, volgende brief u bent in gebreke tweede brief bla bla bla....
ik ben echt klaar met het gemak dat incassobureaus ingeschakeld worden en je en je moet zien hoe snel je adresgegevens ineens overal terechtkomen.
Hoe heeft Tele 2 geregeld met Bos dat mijn gegevens daar zullen worden vernietigd?
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Zolang jij op tijd hebt betaald, zal BOS Incasso dit kunnen terug zien op je betalingsbewijs. Ik ga er van uit dat je geen maanden bezig zal zijn.
Wat betreft de factuur van maart, gaf je aan dat je die (op 08-04-2017) hebt overgemaakt. Echter staat deze op dit moment nog steeds open. Kan je hiervan een betalingsbewijs sturen? Dit kan via deze link.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Hoi Hinke, sorry ik heb in het ziekenhuis gelegen. Ik neem aan dat alles nu goed is. Althans online zie ik dat alles betaald is.
Reputatie 1
Ik heb de link ingevuld, met een nieuwe betaling, ik heb tijdelijk geen toegang tot de rekening waarmee ik betaald heb vanwege zakkenrollers. Maar ik moet wel zeggen dat wederom, online alle betalingen op betaald staan. dus ik heb voor de zekerheid een nieuwe betaling gedaan. Kan bij een dubbele betaling hier een verrekening plaatsvinden?
Reputatie 1
Nu heb ik dus een betalingsbewijs toegestuurd, maar daar kan niets mee gedaan worden. Ik heb dus de dag zelf meteen aan BOS het betalingsbewijs toegezonden. Maar nu bij dit betalingsbewijs krijg ik te horen dat ze ze niets met mijn bewijzen doen omdat mijn dossier bij een incassobureau ligt.
Een telefoontje maakte niets duidelijker. Ik moet gaan bellen om te vragen aan Bos om te dossier te sluiten. Er is waarschijnlijk "iets mis" omdat Bos het nog niet terug heeft gezonden.

Wat moet ik hier nu mee?
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Allereerst hoop ik dat er niks ernstigs aan de hand is, waarvoor je in het ziekenhuis hebt gelegen. Beterschap in elk geval!

Wat betreft je betaling van de factuur van maart kan ik niks meer voor je doen, aangezien deze is doorgestuurd naar het incassobureau. Begrijp ik goed dat je de eerdere betaling van een andere rekeningnummer hebt gedaan? Spijtig om te horen dat je de dupe bent geworden van zakkenrollers, helaas moet er wel een betalingsbewijs verstuurd worden naar BOS Incasso om deze betaling te achterhalen.

Een dubbele betaling wordt altijd verrekend met een nieuwe factuur, echter is jou eerdere betaling op dit moment dus niet geboekt op je account. Zodra deze binnen is, zal de verrekening alsnog plaatsvinden. De betaling van 20-04-2017 is op dit moment nog niet zichtbaar, de verwerking daarvan is 3 werkdagen.

Wat betreft de factuurstatus in Mijntele2 raad ik je aan om je cookies regelmatig te verwijderen zodat de status in Mijntele2 juist komt te staan.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Hinke? Meen je dit nu serieus? Heb je gelezen?????? Het was alllang betaald voordat het naar het incassobureau ging daar gaat dit hele topic over.
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Ik kan helaas niks veranderen aan de situatie. Als jij je betalingsbewijs van de betaling van de factuur van maart (en februari, als je dat nog niet had gedaan) naar BOS Incasso stuurt, zullen zij dit verder voor je oppakken en uitzoeken. Als blijkt dat je eerdere betaling van de factuur van maart niet goed geboekt is, zullen zij dit ook gelijk voor je in orde maken.


Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
De factuur van maart is trouwens niet naar een incassobureau. Dit gaat over de factuur van februari.
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Om verdere verwarring te voorkomen: de factuur van februari staat inderdaad als betaald in ons systeem. Echter de factuur van maart is onlangs doorgestuurd naar BOS Incasso, daarvan heb je aangegeven op 08-04-2017 te hebben betaald en die betaling is niet terug te zien. Je zal in dit geval dus de betalingsbewijzen van de betalingen voor de factuur van februari en van maart moeten doorsturen naar BOS Incasso.

Groetjes,

Hinke
@dutchdebs, ik zou het eens doorgeven aan Radar of Kassa. Het lijkt erop dat je hier niet verder komt.
Reputatie 1
Maart naar het incassobureau??? Waarom ik ben niet eens geblokkeerd of afgesloten.
Reputatie 1
Waar is jullie 'mijn tele2' voor dan? Ook daar staat alles op voldaan.
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Als je een betalingsbewijs stuurt naar BOS Incasso, zullen zij dit verder voor je oppakken en uitzoeken. Je geeft zelf al aan dat je op 08-04-2017 hebt betaald, dus dan zou er een fout zijn in de verwerking van je betaling (als je deze inderdaad hebt gedaan). Helaas kunnen wij niks meer voor je doen, zodra een factuur uit handen is gegeven aan het incassodossier.

Wat betreft de status in Mijntele2, hierop heb ik eerder al aangegeven om je cookies te verwijderen zodat je de juiste status te zien krijgt.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Bos geeft aan dat ze deze factuur nog helemaal niet hebben, enkel die van februari.