beantwoord

Incassobureau voor betaalde feb rekening

  • 7 april 2017
  • 42 reacties
  • 1508 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 1
Waar is jullie 'mijn tele2' voor dan? Ook daar staat alles op voldaan.
Reputatie 1
Kwek heeft gelijk. Ik ga met dit verhaal naar een consumentenprogramma. Dit is belachelijk. Volgens het consumentenrecht heeft iedere factuur een wettelijke betaaltermijn van 30 dagen. Wat Tele2 doet mag wettelijk dus helemaal niet. En daar zal ik desnoods mijn rechtsbijstandsverzekering aan geven. Ook voor anderen. Dit is tegen het consumentenrecht.
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Als je een betalingsbewijs stuurt naar BOS Incasso, zullen zij dit verder voor je oppakken en uitzoeken. Je geeft zelf al aan dat je op 08-04-2017 hebt betaald, dus dan zou er een fout zijn in de verwerking van je betaling (als je deze inderdaad hebt gedaan). Helaas kunnen wij niks meer voor je doen, zodra een factuur uit handen is gegeven aan het incassodossier.

Wat betreft de status in Mijntele2, hierop heb ik eerder al aangegeven om je cookies te verwijderen zodat je de juiste status te zien krijgt.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Bos geeft aan dat ze deze factuur nog helemaal niet hebben, enkel die van februari.
Reputatie 1
dus waar moet ik nu met dat betaalbewijs heen? Bos hoeft hem niet, ze hebben er geen dossier van.
@dutchdebs, kopieër al je vragen en de reacties van dit topic en bewaar dat op je pc of smartphone. Vervolgens zou ik helemaal niets meer doen. Alles is betaald en jij kan dat bewijzen. Als ze je blokkeren, so be it. Stap je naar een andere provider. Zij veroorzaken een probleem dus zij moeten het oplossen. Als het volgens hun niet mogelijk is dat met het incassobureau te regelen zit er iets heel erg fout in hun organisatie. Niet iets voor klanten om zich druk over te maken. Alleen zorgen dat je kunt aantonen dat jij je best hebt gedaan. Dit gaat anders nog weken door en je wordt er niks wijzer van. Heel jammer van Tele2 want qua netwerk doen ze het goed alleen jammer dat hun klantenservice zo verrekte slecht is.
Reputatie 1
Ja ik zie nu dat in de app de rekening van februari online ineens als de rekening van maart staat. En de bedragen verschillen. Printscreens dus maar.
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Ik zie dat je geen incassodossier meer hebt, maar ik zie ook dat je dubbele betaling nog niet is geboekt op je account.
Ik zou je willen aanraden om van beide betalingen (die dus dubbel is gedaan) nog een betalingsbewijs te sturen, zodat we dit kunnen boeken op je account.

Mocht je nog ergens tegen aan lopen, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
Nou en vandaag weer een brief met een factuur van 24 euro over 2 december 2016 en 5 april van 54,55???? Wat is dat nu weer???
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

De factuur van december betreft je toestelfactuur, die je elke maand ontvangt. De toestelfactuur is in december naar je toe gestuurd per mail, maar wordt verspreid over de 24 maanden. Op dit moment staat je factuur van maart nog open (in combinatie met een toestelfactuur), die je in april hebt ontvangen. Het factuurnummer is NL*******462. Deze hebben wij niet kunnen incasseren van je rekening.

Daarbij blijft nog wel de vraag: heb je al een betalingsbewijs gestuurd van je betaling van 08-04-2017? Het zou natuurlijk zonde zijn als je dubbele betaling niet met je facturen wordt verrekend ;)

Groetjes,

Hinke
Reputatie 1
December???? Nu??? Ik zou in plaats van die dubbele rekening eens aangeven waarom in nu een rekening van december krijg. Ja het toestel is in december verzonden en ook in December de termijn daarvoor betaald komop zeg....
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Ik denk dat je mij niet goed begrijpt, de toestelfactuur heeft standaard de factuurdatum december, maar wordt dus verspreid over 24 maanden. Dus als je in maart een toestelfactuur ontvangt, staat ook daar december op als factuurdatum. Nogmaals, de factuur van maart staat open, die je in april hebt ontvangen. Dit betreft je toestelfactuur en abonnementskosten van maart.

Maar ik begrijp dat je dus toch niet hebt betaald op 08-04-2017?

Groetjes,

Hinke
Hallo waarom moet de klans in godsnaam jullie puinzooi oplossen? Hier nog een boze klant die gewoon elke keer een vordering met een ander verhaal krijgt van Bos. Ben al 4 maanden bezig en tele2 liegt de hele boel bij elkaar. K zou het inderdaad juridisch gaan doen of een klacht indienen bij de geschillencomissie van telecommunicatie. Wel lekker makkelijk hoor tele2, de klanten jullie boontjes laten doppen?
Overigens stond er bij mij ineens ook iets open in december ? Wel heel toevallig tele2.
Oh ja en ik heb ook al 3 x betaalbewijzen gestuurd maar ze blijven maar met wat nieuws komen?
Reputatie 4
Badge
@ChananjaB
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft je te richten tot je eigen topic, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.

Dank je wel.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi dutchdebs,

Ik zie dat al je facturen voldaan zijn.
Heb je nog vragen voor mij? Anders ga ik deze topic sluiten.

Groetjes,

Hinke