Eerst al een blokkade die niet goed liep gehad in februari. De blokkade verliep raar. En na mijn betaling - op je mobiele site zie je niet dat er een achterstand is- was de deblokkade alles behalve vlekkeloos. Maar gezien 'Murphy's law' ging ik er van uit dat dit een kwestie was die ongelukkig was en verkeerd was afgesloten. Maar wat scherst mijn verbazing.... ik krijg nu een incassobureau via de mail voor deze rekening terwijl ik gewoon weer gebruik mask van mijn telefoon en gewoon betaal??!!!
Wat is dit?? Willen jullie dit AUB met zeer grote spoed recht zetten? Ik krijg nu toch wel een beetje de kriebels hiervan. Wanneer dit zo blijft dan laat ik de Opta hier naar kijken.
icon
Beste antwoord door Raaf12 7 april 2017, 23:43
Incasso bureau's hebben ook geen wettelijke status. Daarvoor zijn deurwaarders. Incassobureau's leven van de ongewenste kriebels 🙂
Bekijk origineel bericht