Incasso te laat

  • 28 juli 2016
  • 2 reacties
  • 121 x bekeken

Hallo,

Mijn factuur van juni is nog niet dmv automatische incasso van mijn rekening gegaan, dat zou op 25 juli gebeuren.
Mijn wifi factuur is gisteren wel per incasso betaald en die is een maand later geactiveerd dan mijn SimOnly.
Ik wil niet afgesloten worden! Had Ben van Tele2 al een PB gestuurd, maar las dat er naar ongevraagde pb's niet gekeken wordt. Moet ik deze factuur handmatig betalen of afwachten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Amberella, soms loopt ht bij Tele2 de auto incasso een beetje mis. Je kan de KS bellen en vragen wat je ht beste kan doen, ze maken dan direct voor jou een ticket aan. Zelf overmaken is nooit een probleem, alleen heb je de kans dat je twee x betaald. Als je handmatig overmaakt vergeet je klantnummer en factuurnummer te melden..... succes
Reputatie 5
Badge +3
Beste Amberella,

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je het beste een handmatige betaling kan doen.

@ditisgeengeschiktenaam
Bedankt voor het meedenken :)

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Groet, Trinh