beantwoord

incasso

  • 20 January 2022
  • 4 reacties
  • 77 x bekeken

Vorig jaar heb ik een gesprek gehad met een meneer cas geheten via de community over een dubbele abonnement , ik kon een nieuw toestel kiezen en dat heb ik gedaan met nummer behoud, maar door het samen gaan van Tmobile en Tele2 is dit fout gegaan en had ik plotseling 2 abonnementen, dit is allemaal rechtgetrokken toen met de medewerker CAS! Gisteren kreeg ik een brief van een incassobureau dat ik nog geld verschuldigd ben voor een abonnement dat ik niet eens heb

 

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 20 January 2022, 09:20

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Jayne,


Dit moet zeker niet de bedoeling zijn! Ik kijk graag met je mee wat er precies aan de hand is. Wil je mij een DM sturen? Dan gaan we dit oplossen! Ik ben er voor je.

Waar moet de en naar toe? Ik hoop dat ik niet meer alles hoef uit te leggen, ik heb deze conversatie al 6 mnd geleden gehad met cas 

Dit zegt Cas 6 mnd geleden :

Ik snap dat het niet duidelijk is maar ik ga mijn best doen om het uit te leggen. Het abonnement van 44 is jouw nieuwe en huidige abonnement. 

Door een fout in ons systeem liep het oude abonnement door, waardoor je twee facturen hebt ontvangen steeds. De ene factuur betaalde je en de andere storneerde je. 

Bij de factuur van April heb je de factuur van 44 euro gestorneerd en die van 45 betaald. Ik kan niet intern het geld van 45 euro doorzetten naar de factuur van 44 euro. Omdat het een systeemfout is lukt mij dat simpelweg niet. Daarom wil ik je vragen of je de rekening van 45 euro van april (deze heb je betaald in mei) kan storneren en het bedrag dat nu openstaat in MijnTele2 via Ideal te betalen. Dat is het enige bedrag wat nog openstaat (32 euro). 

Dan is het in orde en loopt de facturatie normaal door. Het spijt mij dat ik dit niet intern kan regelen maar ik wil je vragen of je dit op deze manier kan oplossen met mij.

Reputatie 5
Badge +6

Het is helemaal duidelijk, @Jayne! Ik heb zojuist geantwoord op je PB en ga dit voor jou rechtzetten. Dit gaat goedkomen. 😊

Reageer