beantwoord

Ik word niet aangesloten

  • 7 maart 2018
  • 2 reacties
  • 84 x bekeken

Ik was afgesloten wegens een betaling achterstand, nu is deze betaald en ook bevestigs door tele2 door middel van sms, en ook in mijn tele2 staat dat deze betaald is, echter nu word ik niet aangesloten, en de klantenservice zegt enkel dat hun het ook niet weten en ik moet maar even wachten, ik word er ondertussen een beetje moe van, want niemand blijkt iets te weten, en ik ian niet bellen/smsen en gebruik maken van mobiel netwerk, erg frustrerend, iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 8 maart 2018, 16:12

Je bent inmiddels weer aangesloten zie ik, sorry voor de vertraging Marinus!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Zorg in ieder geval dat je je gegevens in je forum profiel zet, zodat een Tele2 moderator gelijk je gegevens erbij kan zoeken zodra je topic wordt behandeld.
Reputatie 6
Badge
Je bent inmiddels weer aangesloten zie ik, sorry voor de vertraging Marinus!