Ik wil graag mijn faktuur hebben van de Samsung S8+ gekocht in januari 2018 dit i.v.m. reparatie

Reputatie 2
  • Blijvertje
  • 26 reacties
Ik heb ik januari een Samsung S8+ gekocht en in een keer betaald. Nu is mijn telefoon niet in orde en ik wil graag mijn faktuur van deze tel. hebben i.v.m. garantie.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Heb je wel de pakbon bewaard die bij de telefoon zat? Dat is bewijs wanneer het toestel is aangeschaft.
grizly schreef:

Ik heb ik januari een Samsung S8+ gekocht en in een keer betaald. Nu is mijn telefoon niet in orde en ik wil graag mijn faktuur van deze tel. hebben i.v.m. garantie.

Download de tele 2 app registreer het nummer van de abonnement ga naar facturen van uit daar kan je de maanden vinden op klikken en downloaden

Dit geldt ook voor de website!!
Raaf12 schreef:

Heb je wel de pakbon bewaard die bij de telefoon zat? Dat is bewijs wanneer het toestel is aangeschaft.

Nee, de pakbon is het bewijs dat je het toestel hebt ontvangen.
Reputatie 2
grizly schreef:

Heb ik helaas niet meer maar de telefoon is 26 februari 2018 van mijn rekening afgeschreven
Reputatie 2
Lennyx schreef:

grizly schreef:

Download de tele 2 app registreer het nummer van de abonnement ga naar facturen van uit daar kan je de maanden vinden op klikken en downloaden

ik heb de app maar in februari staat alleen een verrekening van € 120,00
er was een actie van de Samsung S8+ die zou net zoveel zijn als de Samsung S8 en dat is toen verkeerd gegaan bij Tele 2
Reputatie 2
grizly schreef:

Lennyx schreef:

grizly schreef:

ik heb de app maar in februari staat alleen een verrekening van € 120,00 in de min
er was een actie van de Samsung S8+ die zou net zoveel zijn als de Samsung S8 en dat is toen verkeerd gegaan bij Tele 2

Reputatie 2
120,00 in de min kreeg dit dus retour van Tele 2 Nu is mijn speaker kapot van mijn toestel, ik ben naar de tele2 winkel Lijnbaan in Rotterdam geweest daar zit een monteur van Samsung en die wil graag mijn aankoop bon hebben i.v.m. garantie.
Reputatie 5
Badge
Hi grizly,

Als je aanspraak wilt maken op de garantie dan kun je de pakbon gebruiken die samen met het toestel is geleverd. Dat is het officiële garantiebewijs.

Je hebt ook los daarvan een mail gekregen met je toestelfactuur op 10 januari 2018. Deze mail is verstuurd naar het e-mailadres dat ook aan je forumprofiel zit gekoppeld.

Volgens mij moeten ze daar bij het servicecentrum wel genoeg aan hebben 🙂
Reputatie 2
Deze heb ik net uitgeprint, ik hoop dat dit voldoende is
Reputatie 5
Badge
grizly schreef:

Ah, je hebt je pakbon niet meer? Ik verwacht dat je toestelfactuur voldoende is (alle benodigde info staat er immers op) maar vraag voor de zekerheid nog een garantiebewijs voor je aan, wie weet komt het van pas.

Ik weet niet zeker of je die ivm de feestdagen nog dit jaar binnenkrijgt.

Als je nog vragen hebt laat het me weten, en anders succes met de reparatie van je telefoon en alvast fijne kerstdagen toegewenst!
Reputatie 2
Frenk van Tele2 schreef:

grizly schreef:

Ah, je hebt je pakbon niet meer? Ik verwacht dat je toestelfactuur voldoende is (alle benodigde info staat er immers op) maar vraag voor de zekerheid nog een garantiebewijs voor je aan, wie weet komt het van pas.

Ik weet niet zeker of je die ivm de feestdagen nog dit jaar binnenkrijgt.

Als je nog vragen hebt laat het me weten, en anders succes met de reparatie van je telefoon en alvast fijne kerstdagen toegewenst!

Heel erg fijn als je dat zou willen doen, en jullie ook allemaal fijne feestdagen en een voorspoedig 2019. Groet Wil
Reputatie 5
Badge
grizly schreef:

Heel erg fijn als je dat zou willen doen, en jullie ook allemaal fijne feestdagen en een voorspoedig 2019. Groet Wil

Ik zie dat je op derde kerstdag een kopie van de pakbon hebt ontvangen - is het gelukt met je toestel? Hopelijk was het niet nodig hem voor langere tijd kwijt te zijn.
Reputatie 2
Heb er al op gereageerd dank hiervoor, de monteur van Samsung heeft met e.o.a. spulletje mijn speaker schoongemaakt, ik kan nu weer de gesprekken beluisteren. Hoop dat dit euvel nu verholpen blijft.
Vriendelijk dank Wil